شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
این مراسم شامل برنامه های مختلفی ازجمله(قرائت قرآن کریم،سرودج.ا.ا،دعای صبحگاهی،خیرمقدم توسط مدیر مدرسه، زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار ج.ا.ا حضرت امام خمینی(ره)،اجرای تاتر به زبان انگلیسی توسط دانش آموزان، اهداء جوائز به دانش آموزان) داشت.

مراسم گلبانک (زنگ انقلاب)با حضور دکتر جویجری در مدرسه جمهوری اسلامی ایران در خارطوم

مراسم گلبانک انقلاب با حضور ایرانیان مقیم سودان، اولیاء دانش آموزان و دانش آموزان در مدرسه ج.ا.ا برگزار گردید.این مراسم شامل برنامه های مختلفی ازجمله(قرائت قرآن کریم،سرودج.ا.ا،دعای صبحگاهی،خیرمقدم توسط مدیر مدرسه، زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار ج.ا.ا حضرت امام خمینی(ره)،اجرای تاتر به زبان انگلیسی توسط دانش آموزان، اهداء جوائز به دانش آموزان) داشت.

پس از قرائت قرآن کریم وپخش سرود ج.ا.ا و خوشامد گویی توسط مدیر مدرسه، دکتر جویجری سفیر ج.ا.ا در خارطوم باتشریح عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و تفاوت عمده آن با دیگر انقلاب های جدید در منطقه بیان داشتند: رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی گردید و ادامه این نهضت و پیشرفت چشمگیر و روز افزون آن تنها با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری میسر میگردد در پایان نیز از دانش آموزان خواستند مسیر انقلاب را با جدیت و تلاش و از راه رسیدن به قله های علم و دانش همراه با عمل و ایمان دینی ادامه دهند.

در ادامه این مراسم  جلسه انجمن اولیاء و مربیان باحضور سفیر جمهوری اسلامی ایران جهت تنظیم و برنامه ریزی امور جاری مدرسه و انجمن منعقد گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
كريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
comment
0
0
comment با ارزوي توفيق روز افزون در كليه مدارج براي برادر بزر گوار جناب اقاي دكتر شبيب جويجري
comment
امینی فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
comment
0
0
comment سلام علیکم
بدون شک با توجه به کوله با وزینی از علم و تجربه سیاست جناب آقای دکتر جویجری شاهد پیشرفت بیشتر روابط دیپلماتیک کشور عزیزمان با سودان خواهیم بود. امینی فر
comment
حمزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
comment
0
0
comment من کان لله ینمو
ایشان موقعه که نماینده مردم اهواز بودن پرتلاش جهت رفع مشاکل مردم بودن کسی که هفته ای یک روز کامل را به روابط مردمی ومشکلات در منزل شخصی قرار میداد انشالله همه مسولان چنینن باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار