شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
مدیر نخستین جشنواره ی بین المللی فیلم های علمی اهواز
در بخش فیلم های داخلی، آثار تولیدی هنرمندان کشور در سال های اخیر و همچنین آثار دریافتی، از سوی دبیرخانه ی جشنواره به صورت دقیق رصد شد وبه این ترتیب بهترین آثار در این بخش توسط داوران برجسته انتخاب شدند.
دکتر خسرو نشان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی نخستین جشنواره ی بین المللی فیلم های علمی اهواز گفت: طبیعی است که جشنواره بین المللی را نمی توان به یک استان و یا یک منطقه مقید کرد، در همین راستا از داوران داخلی و خارجی برجسته ای به منظور بررسی و انتخاب بهترین آثار بهره گرفته ایم.

وی افزود: در بخش فیلم های داخلی، آثار تولیدی هنرمندان کشور در سال های اخیر و همچنین آثار دریافتی، از سوی دبیرخانه ی جشنواره به صورت دقیق رصد شد وبه این ترتیب بهترین آثار در این بخش توسط داوران برجسته انتخاب شدند.

نشان با اشاره به دریافت آثار هنرمندان برجسته بین المللی تصریح کرد: در این بخش نیز از مدیران جشنواره ها، شرکت ها و موسسات پخش فیلم برای حضور در جشنواره و ارسال آثارشان به جشنواره دعوت به عمل آوردیم.

مدیر نخستین جشنواره ی بین المللی فیلم های علمی اهواز با اشاره به حضور سینماگران خوزستانی در این جشنواره گفت: قرابت جغرافیایی سینماگران خوزستانی موجب شده که در این جشنواره بین المللی حضور چشم گیری داشته باشند و آثار خود را با سرعت بیشتری ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در جشنواره ی بین المللی فیلم های علمی اهواز بخشی با عنوان سینماگران خوزستانی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: فیلم سازان خوزستانی سال هاست که در زمینه تولید فیلم های کوتاه و بلند فعالیت می کنند و خوشبختانه نسل جدید این قشر فرهنگی از موفق ترین فیلم سازان کشور محسوب می شوند، به همین دلیل استان خوزستان در این زمینه یک استان ویژه محسوب می شود.

نشان گفت: سینماگران خوزستانی در جشنواره های بین المللی خارج از کشور نیز حضور فعالی دارند و آثار بسیار موفقی ارائه کرده اند. برگزاری جشنواره هایی همچون فیلم های علمی اهواز زمینه و بستر را برای تولید و رشد آثار هنرمندان خوزستانی در بخش های مختلف فراهم می کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار