اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
شهردار آبادان خبر داد:
شهردار آبادان گفت: شهرداری آبادان در راستای سیاست هر محله یک زمین فوتبال، در محلات ۲۴گانه این شهرستان زمین ورزشی احداث می‌کند.

محمودرضا شیرازی ظهر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری آبادان ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امروز سه زمین چمن مصنوعی در سه محله کم برخوردار شهر افتتاح شد. 

وی با بیان اینکه این سه زمین فوتبال در سه کوی نیرو، کوی کارگر و شهرک قائم آبادان واقع شده است تصریح کرد: این سه زمین فوتبال با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان به بهره برداری رسید. 

شیرازی عنوان کرد: با احداث این سه زمین فوتبال، شهرداری آبادان در راستای سیاست هر محله یک زمین فوتبال، گام مثبت دیگری برداشت.

شهردار آبادان افزود: در شهر آبادان تعداد زمین‌های فوتبال چمن مصنوعی به عدد 13 رسیده و سه زمین چمن دیگر در محلات دیگر شهر نیز در حال احداث است. 

وی تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم تمام محلات 24گانه شهر را از این حیث پوشش دهیم و این مکان‌ها را دارای زمین ورزشی کنیم. 

شهردار آبادان گفت: پروژه محل دائمی نمایشگاه‌های شهر آبادان نیز در محدوده ورودی شهر از طرف جاده اهواز در حال اتمام و در حال آماده سازی است و 2 هزار و 400 مترمربع، مساحت سوله احداثی بوده که بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه برداشته است. 

شیرازی یادآور شد: بلوار تانک فارم نیز به طول سه کیلومتر با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان و بلوار ساحلی در طول چهار کیلومتر با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان در ساحل بهمنشیر تا پیش از عید نوروز به بهره برداری خواهد رسید. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: فاز دوم بوستان سعدی نیز تا هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد که با چهار هکتار مساحت، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان احداث شده است. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار