شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
 معاون تربيت بدني و سلامت اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان گفت:​ روند تعطيلي مدارس بايد به صورت كارشناسي شده باشد و اگر فرمانداري يا استانداري در زمانی و تصمیم به تعطيلی مدارس گرفتند، این مساله باید به‌موقع اطلاع‌رساني شود.

 
محمود معزي در گفت‌وگو باخبرنگار علمي و​آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)​ منطقه‌خوزستان، اظهاركرد:​ درست نيست كه در مواقع آلودگي هوا در ساعت 13:30 تعطيلی مدارس اعلام شود و بايد قبل از آن پيش‌بيني شود و حداقل از دو ساعت قبل به آموزش و پرورش اطلاع داده شود تا بتوان به مدارس و دانش‌آموزان اطلاع‌رساني كرد.

 

وي با اشاره به امكان تكرار پديده گرد وغبار تصريح‌كرد: ​دستگاه​هاي استان براي مقابله با اين پديده بايد مدارس را مجهز كنند. مدارس بايد شيشه​هاي دو جداره داشته باشند تا گرد و غبار به داخل كلاس‌ها نفوذ نكند و سلامت دانش‌آموزان در معرض تهديد اين پديده قرار نگيرد.

 

معاون تربيت بدني وسلامت اداره‌كل آموزش و پرورش عنوان‌كرد:​ بايد يك كميته تخصصي مشكل از افراد صاحب نظر تشكيل و مسائل مربوط به تعطيلي مدارس را بررسی كنند و مسائل آموزشی، اجتماعي، بهداشتي و فرهنگي تعطيلی مدارس در اين كميته مطرح شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار