شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان تأکید کرد:
نویسنده: حسین عبدالعزیزی
مسلم رحیمی گفت: در شرایط فعلی که دشمن، عناد و عداوت خود با اسلام و ملت ما را به اوج خود رسانده؛ این راهپیمایی فرصتی کم‌نظیر برای دادن پاسخی کوبنده به آنان است و باید از تمام ظرفیت شهرهای خوزستان برای برپایی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در استان استفاده کرد.
مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، 18 بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: برای راهپیمایی 22 بهمن برنامه‌های ویژه‌ای برای پخش از شبکه استانی تدارک دیده شده است.

وی افزود: در نظر داریم دوربین‌های صدا و سیما جنب‌و‌جوش اقشار گوناگون شهروندان خوزستانی از جمله بسیجیان و اصناف را قبل از حضور در راهپیمایی را به نمایش بگذارند.

رحیمی با بیان گوشه‌هایی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شرایط کشور در دوران طاغوت، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان، اظهار کرد: ملتی که پیروی از ولایت و مکتب ایثار و شهادت را برگزیدند، توانستند با انقلاب خود معادلات جهانی را دگرگون کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، راه امام راحل(ره) را راه استقامت و ایستادگی نامید و گفت: امروز معیار انقلاب اسلامی و دوستی با رهبر کبیر آن داشتن سابقه همراهی امام خمینی(ره) بلکه پایبندی به سیره وظیفه‌مداری ایشان در عمل به فرامین الهی و پیروی و حمایت از ولایت فقیه است.
وی تصریح کرد: در شرایط پیچیده فعلی که دشمن، عناد و عداوت خود با اسلام و ملت ما را به اوج خود رسانده و علاوه بر انواع فشارها برای تحقیر و توهین به مسلمانان دست به جنایاتی همچون هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام(ص) می‌زند، این راهپیمایی فرصتی کم‌نظیر برای دادن پاسخی کوبنده به آنان است و باید از تمام ظرفیت شهرهای خوزستان برای برپایی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در استان استفاده کرد.
رحیمی با تأکید بر اهتمام ائمه جماعت مساجد و فرماندهان پایگاه‌های بسیج برای حرکت گروهی از مساجد برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: در راهپیمایی امسال تلاش‌ها و زحمات ارگان‌های گوناگون همچون سازمان حمل و نقل عمومی، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی به‌صورت ویژه منعکس داده می‌شو
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار