شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۲

مديرعامل گروه ملي صنعتي فولاد ايران گفت: در ماه‌هاي فروردين و ارديبهشت‌ماه امسال 202 هزار تن انواع محصول نهايي فولادي شامل ميله‌گرد، مفتول، تيرآهن و لوله در اين كارخانه توليد شده است.

علي‌محمد شهرباف در گفت‌وگو با ايسنا اظهاركرد: شمش در واحد فولادسازي كارخانه توليد مي‌شود كه در 2 ماه گذشته حدود 56 هزار تن شمش توليد شد.

وي افزود: ظرفيت واحد فولادسازي فعلي تويد 400 هزار تن شمش در سال مي‌باشد و هدف ما در سال‌جاري اين است كه در قالب فاز دوم فولادسازي 250 هزار تن به ظرفيت اين واحد اضافه و تلاش مي‌كنيم اين پروژه تا پايان امسال اجرايي شود.

شهرباف با بيان اين‌كه بيش از 70 درصد مواد اوليه مورد نياز گروه ملي توسط شركت فولاد خوزستان تامين مي‌شود، گفت: شركت فولاد خوزستان تنها توليدكننده محصولات نيمه‌نهايي فولاد است و اين محصولات را توليد و به فروش مي‌رساند. ما نيز در صدد هستيم با توليد ظرفيت فولادسازي، رقم فولادسازي و توليد شمش را در كشور افزايش دهيم.

مديرعامل گروه ملي صنعتي فولاد ايران تصريح‌كرد: تاكنون براي واردات مواد اوليه، در گروه ملي فولاد اقدام نشده است اما در صورت نياز از مواد اوليه وارداتي استفاده خواهيم كرد. عمده مواد اوليه ما از كارخانه فولاد خوزستان است و اين كارخانه بيشتر از ميزان فعلي نمي‌تواند به ما شمش بدهد.

وي عنوان‌كرد: برنامه امسال شركت، دستيابي به توليد 360 هزار تن شمش و يك ميليون و 400 هزار تن محصول نهايي است. در صدد هستيم در توليد محصولات نهايي به رشد 6 درصدي نسبت به سال‌گذشته دست پيدا كنيم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار