شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
هنوز چند صباحی از خشک شدن مهروامضاء حکم نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در خوزستان نگذشته بود که خزان مدیران ارزشی در این دانشگاه آغاز شد.

اهواز،اندیمشک،امیدیه،دزفول و... تنها بخش کوچکی از قصه تغییر مدیران دانشگاه آزاد است چرا که سطح این تغییرات گسترده تر از این است که منحصر به روسای دانشگاه ها شود.

در حالی که تاب و تب خبر عزل عجیب معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد اهواز حجت الاسلام ولمسلمین دکتر فرج الله براتی نخوابیده است که برخی شنیده ها حاکی است حکم مسئولیت یکی از اساتید دانشگاه جهت ریاست یکی از واحدهای دانشگاهی علی رغم توانمندی علمی به دلیل موضع گیری در خصوص فتنه88در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

اینکه نقش کدامیک از مدیران میانی دانشگاه آزاد در این عزل و نصب ها پررنگ تر است نیاز به بررسی دقیق تری دارد لکن در این میان رویکرد مدیریتی دانشگاه آزاد در خوزستان هر چه که باشد نمی تواند به پای دکتر بختیارپور که جانبازی دوران دفاع مقدس را یدک می کشد و دکتر امیدوار رضایی که گهگاه سودای اصولگرایی سر می دهد نوشته نشود.

این مدیران که قطعا خود را مدعی ارزشمداری می دانند با دو نکته اساسی روبرو هستند:
اولا:چنانچه تغییرات و تصمیمات صورت گرفته از حیطه اختیار آن ها خارج است و در ید توانای مدیری بالادستی است پس دقیقا وظیفه این برادران محترم در این جایگاه ها چیست؟

ثانیا:اگر این تغییرات در دایره اختیارات این دو مدیر خوزستانی است علت این تغییر رویکرد نسبت به مدیران ارزشی در دانشگاه های آزاد استان چیست؟

پی نوشت:
1-اصولا دانشگاه آزادی ها قدری سخت تر نقدپذیرند
2-این مطلب صرفا بیان دغدغه ای است ناشی از پسوند اسلامی این دانشگاه و لاغیر!

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
comment
0
2
comment امیدوارم چاپ شود
حرف این ذوست کاملا درست هست ، متاسفانه تمام دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی می دانند که تصمیمات برای عزل ونصبها حتی در رده معاونین توسط ... که خود خوزستانی هست صورت می گیرد و آقای... با توجه به مشغله زیاد وقت و توانایی رسیدگی ندارند نه اینکه در مدیریت ایشان شک داشت .
در خصوص برادر گرامی آقای ...ایشان کاملا ارزشی ولی متاسفانه ادمهای غیر ارزشی احاطه کرده اند و ایشان نقش موثری ندارند نمونه آن می شوذ به بخشنامه های که صادر می شد اشاره کرد که البته بجز بخشنامه های ورزشی و فرهنگی عادی بقیه را شخص دیگیری امضا می کند که الیته اکثر روسا امضای ایشان را اشتباه به جای امضای برادر گرامی اقای ...می دانند ....من خواهش می کنم که مسولین دانشگاه ازاد اسلامی خوزستان نقش موثری داشته باشند .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
comment
0
2
comment آیا سکوت مدیران بلند پایه استان خوزستان حاکی از رضایت آنها از تغییرات مدیران استان هست ؟ دانشگاه آزاد اهواز با توجه به بیشتر بودن دانشجوبان نسب به دانشگاه چمران.. نیازمند توجه بیشتری می باشد. که متاسفانه این سکوت مسئولین بسیار قابل توجه هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار