شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۹۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
جمعی از راهپیمایان تهرانی نیز در حمایت از مردم استان خوزستان از حوالی چهارراه ولیعصر وارد خیابان انقلاب شدند، ماسک‌هایی روی صورت خود گذاشته بودند. این افراد دست‌نوشته‌هایی به دست گرفته بودند که بر روی آن نوشته شده بود «دولت به یاری مردم خوزستان بشتابد.
مردم غیور خوزستان نیز همراه و همدل با سراسر ایران با وجود گرد و غبار شدید استانشان با ماسک‌هایی بر صورت و پلاکاردهایی در دستانشان برای تجدید میثاق با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و دفاع از نظام در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه،  از ساعت ۹ صبح امروز در سراسر ایران اسلامی آغاز ‌شده است.

مردم با حضور خود در سراسر کشور بار دیگر حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام خمینی(ره) اعلام کردند، در کنار این شور و شکوه مردم غیور و ولایتمدار خوزستان علارغم گرد و غبار شدید استانشان، با ماسک‌هایی بر صورت و پلاکاردهایی در دستانشان برای تجدید میثاق با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و دفاع از نظام در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

گفتنی است؛ جمعی از راهپیمایان تهرانی نیز در حمایت از مردم استان خوزستان از حوالی چهارراه ولیعصر وارد خیابان انقلاب شدند، ماسک‌هایی روی صورت خود گذاشته بودند. این افراد دست‌نوشته‌هایی به دست گرفته بودند که بر روی آن نوشته شده بود «دولت به یاری مردم خوزستان بشتابد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
یک شهروند بهبهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
comment
1
3
comment یک مسافر بهبهانی:
من خودم امروز بین جاده اهواز تا رامهرمز شاهد بودم باد شدید تمام گردوخاک از منطقه غیزانیه که 40 کیلومتری اهواز است را به سمت اهواز میفرستاد.اصلا گردوخاک ربطی به عراق و عربستان نداره.
اصلا گردوخاک ربطی به دولت و خانم ابتکار و استاندار ندارد.
گردوخاک یک پدیده زیست محیطی است که بر اثر کاهش بارندگی در دشت خوزستان و بسیاری از مناطق کشور پدید آمده که متاسفانه خوزستان به علت خشکسالی چند سال اخیر این پدیده بیشتر به چشم میخورد.
ایراداتی که من به مسئولیین دارم این است:
1)چرا پیش بینی هواشناسی از گردوخاک را از یک روز قبل به صورت گسترده به اطلاع مردم نمیرسانند تا لااقل مسافرین شهرستانی در سطح شهر حیران و آوره نشوند!!
2)چرا یک روز قبل از گردوخاک تعطیلی فردای آن روز را اعلام نمکنند تا شاهد رفت و آمد بیخودی در سطح شهر نباشیم!!
3)چرا ماسک بصورت گسترده و رایگان لااقل بین بیماران سالمندان دانش آموزان اطفال کودکستانها ترمینالها و رهگذران بدون ماشین و زنان و بازاریان از چند روز قبل یا همان روز توسط جوانان هلال احمر و بسیج توزیع نمیگردد!!
4)چرا برنامه های جانبی مثل تشویق مردم به مسافرت بیرون استانی و تفریحی مثل برنامه های صداوسیما برای مردم برای این چند روز گردوخاکی در نظر نمیگیرند!!!
5)چرا در مسیرهای اهواز به غیزانیه/اهواز رامشیر امیدیه/اهواز بندر امام ماهشهر/اهواز شادگان آبادان/ درختاری گسترده به کمک بسیج و هلال احمر و جهادسازندگی و محیط زیست و روستانشینان همین مسیرها صورت نمیگیرد.
حتمن منعکس کنید

از طرف یک مسافر بهبهانی که امروز از نزدیک شاهد گردوخاک خیابانهای اهواز و دهیاری غیزانیه بودم.شاهدم لباسهای سرتاپا خاکیم است و ناتمام ماندن کار امروزم در اهواز به علت تعطیل شدن ادارات بدون اطلاع قبلی در ساعت 11 بود.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
comment
0
2
comment مسئولین ارشد نظام خواهشا این مشکل گردو خاک از استان غیور و ولایت مدار خوزستان را حل کنید جانبازان و ایثارگران عزیزی داریم که در این اسان زندگی می کنند و از این پدیده نگران و خسته شده اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار