شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۹۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
وزیر بهداشت از تصمیم دولت خبر داد:
وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي با بيان اين‌كه هيات وزيران بدون استثنا بخشي از دوران جواني و زندگي خود را در اين استان گذرانده‌اند، تصريح‌ نمود:​ نگاه به خوزستان ويژه است و همه مردم ايران خود را وام‌دار مردم استان مي‌دانند.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با بيان اين‌كه سلام آقاي روحاني و همكاران خود در هيات دولت را به شما مردم خوزستان ابلاغ مي‌كنم، گفت: از طرف وی و اعضاي هيات دولت در اينجا حضور يافتم. دولت در طول هفته گذشته چندين جلسه بحث و بررسي پيرامون وضعيت استان خوزستان را تشكيل داد و مقام معظم رهبري به رييس جمهور پيرامون وضعيت استان امر كردند و در نتيجه جلسه‌اي به رياست معاون اول رييس جمهور تشكيل و تصميماتي اتخاذ شد و حضور در جمع مردم و مسئولان استان به همين دليل است.
 
دكتر سيدحسن قاضی‌زاده هاشمی امروز، چهارشنبه در راهپيمايي 22 بهمن و در ميان مردم اهواز با بيان اين‌كه خوشحالم که افتخار حضور در این جمع نصيبم شده است، عنوان‌کرد:​ مردم با اين اراده محكم از ارزش‌ها و آرمان​هاي انقلاب اسلامي دفاع مي‌كنند.
 
وي ادامه‌داد: ​انشالله همه ما وفادار به امام خميني(ره)، رهنمودهاي مقام معظم رهبري، ​شهداي انقلاب و به ويژه شهداي خوزستان كه تابلوي قهرماني​ همه مردم ايران هستند، باشيم.
 
وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي با بيان اين‌كه هيات وزيران بدون استثنا بخشي از دوران جواني و زندگي خود را در اين استان گذرانده‌اند، تصريح‌ نمود:​ نگاه به خوزستان ويژه است و همه مردم ايران خود را وام‌دار مردم استان مي‌دانند.
 
وي ادامه‌داد: در همه كشور با پديده خشكسالي مواجه هستيم شايد از 25 سال پيش كه خشكسالي آغاز شد گمان مي‌كرديم در زمان كوتاهي اين مشكل برطرف مي​شود اما امروز شاهد هستيم تعداد زيادي از روستاها حتي در مناطق پر آب كشور با كم آبي يا بي‌آبي مواجه هستند.
 
هاشمي گفت: مناطق مختلفي از شهر اهواز به ويژه جنوب آن دست خوش خشكسالي شده، که البته بخشي از آن نيز مربوط به كشور همسايه ما، عراق است؛ دولت مصمم است با تامين اعتبار در زمان كوتاه آنچه مربوط به آرامش مردم خوزستان است را فراهم كند تا مردم در زندگي روزمره خود دچار مشكل نشوند.
 
وزير بهداشت با بيان اين‌كه در شوراي اداري استان خوزستان با حضور استاندار تصميماتي پيرامون حوزه بهداشت و درمان گرفته شده است، گفت:​ همه مراكز درماني خصوصي، ​دولتي، نيروهاي مسلح، تامين اجتماعي و وزارت نفت بايد پذيراي مردم باشند و در عين حال اطلاع‌ رساني مضاف و با هماهنگي بيشتر در اختيار مردم قرار گيرد.
 
وي اظهاركرد: شاهد اقداماتي بوده‌ايم كه منجر به پوشش گياهي بهتر براي پيشگيري از وقوع گرد و غبار باشد اما بايد بپذيريم كه سيستم آب و هوايي كشور دچار تغيير شده و طي چند سال اخير سرعت و غلظت آن در استان خوزستان افزايش يافته است و بيش از دو دهه مردم زابل و سيستان و بلوچستان با اين امر مواجه بودند.
 
هاشمي خاطر نشان‌كرد: در كنار اقدامات شدني بايد از خداوند بخواهيم كه نزولات آسماني را بر ما فرو فرستد. آن بخشي از كار كه قابل پيشگيري است، مردم از دولت و مسئولان انتظار دارند که با هماهنگي و كار جهادي اين امور را انجام دهند و البته بخش ناشدني اين فعاليت‌ها مربوط به طبيعت است. همه دستگاه خدمات بهداشت و درمان كمك مي​كند تا مردم آسيب نبينند. با هماهنگي ميان مسئولان فرمانداران، بخشداران، اعضاي دستگاه​هاي دولتي، استاندار و در سايه راهنمايي‌هاي آيت‌الله موسوي‌جزايري كارها به خوبي پيش مي‌رود، اما بايد صبور باشيم و واقعيت را بپذيريم.
 
وي گفت: نبايد با شايعات نابه‌جا و نادرست زمينه‌هايي فراهم شود تا برخي از آن استفاده نادرست كنند؛ مردم خوزستان و اهواز سرافرازانه الگوي همه مردم ايران هستند.
 
هاشمی تصريح‌كرد: ​انشالله در 22 بهمن سال آينده كه سي و هفتمين سالگرد انقلاب اسلامي را جشن مي‌گيرم دولت شرمنده شما نباشد. كارها با سرعت بيشتر و با استفاده از امكانات استان آرامش بيشتر مردم فراهم شود و با فروكش كردن اين گردوغبار مشكلات مردم نيز فراموش شود. البته بايد بپذيريم كه اين بخشي از واقعيت است و كل كشور دامن‌گير آن شده است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
comment
0
3
comment هیچ چیز امیدوار کننده ای نگفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار