شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۳

طی مراسمی با حضور مسئولان محلی و دانشگاهی نخستین دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شوشتر فارغ‌التحصیل شدند.

به گزارش فارس ، رئیس دانشگاه پیام نور شوشتر عصر امروز در این مراسم اظهار داشت: در چهار سال گذشته اقدامات زیادی برای تکمیل دانشگاه پیام‌نور شاخه شوشتر انجام شده است و در این باره بیش از 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

مصطفی عابدی افزود: در ماه‌های گذشته برای حل مشکل آب دانشگاه پیام نور رایزنی‌های زیادی شده که در این باره پس از چهار سال بیش از یک میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

عابدی با اشاره به اینکه محصور کردن دانشگاه پیام‌نور شوشتر در ساختمان جدید زمان و همت زیادی را از مجموعه دانشگاه صرف کرد، تأکید کرد: برای محصور شدن این دانشگاه و احداث دیوار بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به تجهیز این دانشگاه برای استفاده دانشجویان در فصول گرم سال گفت: برای راه‌اندازی ساختمان جدید دانشگاه پیام‌نور شوشتر بیش از 550 میلیون ریال برای سیستم‌های سرمایشی هزینه شده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شاخه شوشتر با اشاره به انجام فعالیت‌های متعدد در آماده‌سازی ساختمان جدید این دانشگاه افزود: برای نصب دیوارهای جدا کننده در محیط دانشگاه، سکوبندی 4 کارگاه و آزمایشگاه دانشگاه و ... بیش از 750 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه با ساخت مسجد این دانشگاه مشکل برگزاری نماز جماعت و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این دانشگاه برطرف می‌شود، تأکید کرد: برای اجرای فنداسیون و اسکله‌بندی مسجد و مجتمع فرهنگی دانشگاه بیش از 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تلاش بسیار زیاد انجام شده چون دانشگاه پیام‌نور شوشتر نوپا بوده و کمبودهای زیادی از نظر تجهیز و تکمیل کاستی‌ها دارد این فعالیت‌ها تنها بخشی از کاستی‌ها را برطرف می‌کند و امید است در آینده نزدیک دیگر مشکلات این دانشگاه نیز برطرف شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار