اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸


نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مدیریت محیط زیست بسیار ضعیف و ناکارآمد است و انتظار می‌رود روحانی تجدیدنظر فوری کرده و فرد کارآمدی را انتخاب کند، گفت: خانم ابتکار! دست از سیاسی‌کاری در محیط زیست بردارید؛ این توقع بی‌جا و زیادی نیست.
خبرگزاری فارس: خانم ابتکار! دست از سیاسی‌کاری در محیط زیست بردارید/ روحانی فرد کارآمدی را برای مدیریت محیط زیست معرفی کند

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به شرایط بسیار بد و نامساعد آب و هوایی در استان خوزستان اظهار داشت: مردم استان خوزستان ملت بسیار شریف و بزرگی هستند، مردم جنوب کشور افراد خونگرم و مهمان‌نوازی هستند که همواره در صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام حضور داشتند.

وی افزود: حتی اگر مسئولان نتوانند در شرایط فعلی استان خوزستان کاری هم انجام دهند، می‌طلبد که مرهم دل مردم باشند، حضور مسئولان در منطقه قوت قلبی برای مردم است.

نماینده تهران در مجلس بر همین اساس تأکید کرد: می‌خواهم تنها یک جمله به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بگویم که خانم ابتکار! دست از سیاسی‌‌کاری در این سازمان بردارید، محیط زیست مهم است و نیاز به توجه و فعالیت دارد، به خدا کار سیاسی در محیط زیست فایده‌ای ندارد و بهتر است به کار تخصصی در این حوزه بپردازید مانند وزیر بهداشت.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت اعلام کرد که کار سیاسی در وزارتخانه تحت مدیریتش انجام نمی‌دهد و به مردم خدمت می‌کند و حضورش در خوزستان نیز یک نمونه از آن اقداماتی است که آقای هاشمی انجام داده است.

سلیمانی تصریح کرد: بنابراین می‌شود در خوزستان حضور یافت، می‌شود زمینی و یا با قطار به خوزستان رفت حتماً که نباید با هواپیما سفر کرد، باید به این موضوع نیز توجه کرد که ماشین‌های گران قیمتی هم زیر پای دولتی‌هاست، پس می‌توانند با ماشین‌های خوبشان به خوزستان بروند و با مردم در آنجا گفت‌وگو کنند تا بفهمند و حس کنند که مردم خوزستان چه می‌کشند تا بتوانند راهکاری بیابند و کارگروه تخصصی ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: با کشور همسایه صحبت کنند. درست است ممکن است راهکار کوتاه‌مدت برای مقابله با ریزگردها وجود نداشته باشد ولی حداقل می‌توانند یکسری اقدامات مقطعی برای حل این مشکل ارائه دهند.

وی همچنین گفت: مدیریت محیط زیست بسیار ضعیف و ناکارآمد است، انتظار می‌رود رئیس‌جمهور تجدیدنظر فوری کند و فرد شایسته و کارآمدی را انتخاب کند تا کمی به داد مردم مخصوصاً مردم خوزستان برسد.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: حضور مسئولان در منطقه می‌تواند 70 درصد مشکل مردم را از نظر حل کند و برای آنان قوت قلب باشد؛ باز هم توصیه من این است که خواهش می‌کنم معاون رئیس‌جمهور 10 درصد از وقتی که کار سیاسی انجام می‌دهد را به کار تخصصی حفاظت از محیط زیست اختصاص دهد و به کار فنی خودش بپردازد.

سلیمانی در پایان تأکید کرد: خانم ابتکار که در گردهمایی‌ها و همایش‌های سیاسی حضور پیدا می‌کند، 10 درصد این وقت را به مردم و همین موضوع تخصصی خودش که مسئولیت آن را بر عهده گرفته اختصاص دهد و این واقعاً توقع بی‌جا و زیادی از رئیس حفاظت از محیط زیست نیست.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
comment
0
0
comment سلام
برخی نمایندگان محترم به جای پیگری جذب اعتبار از مجرای مجلس با ارایه طرح دوفوریتی و مسئله دو در صد نفت دارند مطا لبات سیاسی و جناحی را پیگیری می نمایند و این ضربه ای بزرگ به اصل مسئله ریزگردها خواهد بود که به جای حل مشکل ریس جمهور می تواند با عوض کردن خانم ابتکار صورت مسئله را پاک نمایند که این کا ر را نیز انجام نمی دهد واین مسئله یک مسئله فراملی است و همه در قبل آن مسئو ل هستند از جمله خود نمایندگان محترم و مسئولین گذشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار