اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۹۹۸
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
سیدشریف حسینی:
در مجمع نمایندگان خوزستان طرح سئوال از رئیس‌جمهور را در دستور کار قراردادیم تادرباره ریزگردها پاسخگو باشد.

سید شریف حسینی  از طرح سئوال از رئیس جمهور در خصوص ریزگردها خبر داد و اظهار کرد: امروز در مجمع نمایندگان خوزستان تصمیم گرفتیم طرح سئوال از رئیس‌جمهور را در دستور کار قرار دهیم تا دکتر روحانی پاسخگو باشد.

وی در همین ارتباط افزود: این اقدام 75 امضا می‌خواهد برای همین امیدواریم نمایندگان استان‌های دیگر همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما مسیرهای مختلف تخصصی و کارشناسی را طی کرده و می‌دانیم دولت دچار یک چالش‌ها نظیر مذاکرات، کمبود نقدینگی، بودجه و درآمدها و نمونه‌ای از این مشکلات است.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن این مسائل نمی‌خواستیم چالش جدیدی برای دولت درست کنیم اما گویا مجبوریم دنبال طرح سئوال از رئیس جمهور باشیم.

وی تاکید کرد: وقتی خانم ابتکار وظیفه‌ای که بر گردنش است را به خوبی انجام نداده و به جای آن، وارد بحث بنزین غیراستاندارد می‌شود و در این زمینه کلی نشست برگزار می‌کند دیگر چه انتظاری می‌توان از او داشت؟!

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرامون این موضوع بحث‌های فراوانی می‌کند اما در بحث آلودگی هوای خوزستان وارد نمی‌شود، در بحث بنزین موضوعی وجود دارد که الان نمی‌خواهم به آن بپردازم ولی به موقع آن را مطرح خواهم کرد.

حسینی عنوان کرد: خانم ابتکار باید بداند اینجا برای مردم نفس کشیدن مشکل شده و کسی هم که باید گزارش صریح به هیئت دولت می‌داد ایشان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت قبل نیز در این مقوله مقصر است افزود: فقط این دولت را مقصر نمی‌دانم زیرا دولت قبل نیز برای حذف معضل گرد و غبار صرفا شعار داد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت انتظار داریم فکری برای این معضل بکند زیرا انداختن تقصیر به گردن دولت‌های قبل، فرار رو به جلو است.

حسینی در پایان تاکید کرد: خانم ابتکار یا دنبال حل مشکل باشد یا استعفای خود را تقدیم رئیس‌جمهور کند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱۰
comment
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
comment
0
3
comment من به عنوان یک خوزستانی از عملکرد خانوم ابتکار در زمینه ی رسیدگی به محیط زیست خوزستان راضی نبودم، اما در زمینه بنزین خانوم ابتکار انصافا خوب کاری انجام دادن، انسان باید انصاف را هم در نظر بگیرد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment آفرین بر نماینده خوزستان. نمایندگان محترم از شما خواهش می کنیم جلوی نابودی خوزستان را بگیرید. طرح های انتقال آب از سرشاخه های دز و کارون به فلات مرکزی را متوقف کنید.
اگر اصفهان آب ندارد، صنعت فولاد خود را تعطیل نماید.
comment
خاکی زادگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment بهانه و دلیل میخواستید . اینهمه بهانه و دلیل . ببینیم چکار میفرمایید .
comment
شهروند اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment خانم ابتکار چشمانت را باز کن لطفا،
جنابعالی رییس سازمان محیط زیست کشور هستید. یعنی عرفا، عقلا و منطقا میبایست بهترین متخصص محیط زیست کشور یا لااقل یکی از بهترین متخصصان این امر باشید. این هم نباشد، دست کم میبایست بهترین و لایق ترین مدیر محیط زیست کشور باشید.
خانم ابتکار!
اینکه میگویید برخی کارشناسان اینطور میگویند برخی آنطور و جملاتی از این دست قبول. نظر جنابعالی چیست؟؟ اگر نظری ندارید شایسته ی این جایگاه نیستید و اگر دارید عنوان بفرمایید. حداقل میتوانید مشورت بگیرید. از تجربیات سایر کشورها استفاده خواهیم؟؟ کرد! یعنی چه؟! مردم خوزستان دارند تلف میشوند شما هنوز از افعال آینده استفاده میکنید؟؟
خانم ابتکار عزیز، پیشنهاد می کنم اتاق فکر چندفوریتی تشکیل داده و بسرعت تصمیم گیری نمایید. از مهندسین مشاور داخلی و خارجی استفاده کنید. پایان نامه های دکتری و کارشناسی ارشد را به سمت این موضوع بسیج کنید.
لیکن اینها همه پیشنهاداتی است که فیالبداهه به ذهن یک شهروند محیط زیست نخوانده میرسد. وقتی اینها هم به ذهن شما نمیرسد، برادرانه، عقلا، عرفا و شرعا پیشنهاد میکنم استئفا دهید تا ضمام امور را کسی بدست گیرد که زمانیکه بیمارستان های اهواز و خوزستان مملو از بیماران تنفسی و ریوی است، لااقل افعالش حال باشد نه آینده ... وقتی انرژی تهران و کل کشور حاصل از برقابی سدهای خوزستان و 90درصد بودجه ی نفت تهرااان و کل کشور را خوزستان تامین میکند زبان به انتقاد از خود آنها نکند بلکه خاکبوس جای پای تک تک آنها باشد. خوزستانی که شاید هیچ خانواده ی بی شهیدی نداشته باشد، هیچ خانه ی موشک نخورده ای نداشته باشد...
چشمانت را باز کن خانم ابتکار!
بدان که آسایش و رفاهیت مرهون چیست...
فراموش نکن جایگاهت را از چه داری...
یادت باشد ...
خانم ابتکار چشمانت را باز کن!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment نمايندگان خوزستان استعفا استعفا
comment
خلیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment خانم ابتکار نشون دادند که در وضعیت بحران دستپاچه میشوند و ناتوان از تصمیم گیری هستند دیروز گفته رفع مشکل خاک 10 سال زمان میبره ولی نگفت تکلیف مردم چی میشه یکی نیشت بگه اینکاره نیستی چرا استعفا نمیدی
comment
مسجدسلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
comment
2
2
comment آقای حسینی من هم خوزستانی هستم و همراه وهم قدم با شما
شما پیگیری کنید ما حمایت
من یک خوزستانی هستم
comment
حسین از اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment خانم ابتکار به خودش زحمت نداد که به خوزستان برود واز نزدیک عمق فاجعه را ببیند کسی که توان کاری را ندارد نباید مسوولیت قبول کند وباید استعفا دهد.
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment آقای سید خسته نباشید امیدوارم همیشه در دفاع از مردم پیشگام باشید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
comment
0
0
comment این نماینده ها بگن خودشون چرا دودستی به تخریب استان تو دولت قبل زدن و آب کارون رو دو دستی تقدیم کردن؟! چرا حالا در کمیسیون تلفیق بودجه مربوط به محیط زیست خوزستان رو رد کرده و صفر نمودند. کمی هم به فکر مردم باشید و دروغ نگوئید هرچه بدبختی میکشه استان از دعواهای سیاسی است و ارجح دانستن آنها به منافع استان و مردم خدا را هم کمی فقط کمی در نظر داشته باشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار