اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۰۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

آقای روحانی،شما هیچ نگرانی برای وضع زندگی مردم خوزستان ندارید


نگرانی شما بهبود وضع کشاورزان اصفهانی و کارخانه داران این خطه-که بعضا در کابینه شما بصورت وزیر،معاون و قائم حضور دارند- می باشد.

اگر شما 7 متر کعب در ثانیه آب را در همین هفته گذشته از سرشاخه های کارون به سمت اصفهان- بوسیله پمپ و لوله- انتقال نمی دادید و همین میزان آب را اگر به تالاب های هورالعظیم و شادگان منتقل می کردید،دیگر این مردم زجر کشیده به بلای بزرگ آلودگی بوسیله ریزگردها دچار نمی شدند.

دیگر نیازی نبود وعده های ده ساله خانم ابتکار-که با لبخندی تمسخر آمیز نمایش دادند- را بشنوند که با قول طولانی مدت و مبهم برای برداشت های بزرگ مالی برای بعضی افراد روبه رو شوند.

به احتمال زیاد ده سال دیگر-بعد از خانم ابتکار-نفر بعدی کوتاهی و قصور خانم ابتکار را به رخ ما می کشد و بازی اصولگرایی و اصلاح طلبی راه می اندازد،مطمئنا این مسائل دیگر قابل پذیرش نیستند.

آقای روحانی، شما رییس جمهور مردم خوزستان نیستید.

شاید کینه  شما از آن دوستان جاهل باشد که به میدان آمدند،نه با محوریت در انتخابات که البته برای مطرح کردن خود درجهت منافع شخصی بوده است.

این دوستان نادان استان خوزستان را بر زمین می زنند و متاسفانه حتی جرئت بیان معضلات این استان همیشه محروم را در تریبون های رسمی که در اختیار می گیرند ندارند.

آقای روحانی ظاهرا شما نسبت به این مردم دلسوز نیستید و تعلق خاطری به این جامعه همیشه پشتیبان ولایت ندارید.

بنظر می رسد تنها منابع نفتی،گازی و آب این استان را از این مردم طلب می کنید.

شما باید مجوز احداث چاههای نفتی سپهر که به دست چینی ها در حال اجرا می باشد را متوقف کنید.

شما باید طرح اجرای انتقال آب سرشاخه های کارون را که هفته قبل بصورت شفاهی به استان اصفهان قول دادید و درحال انجام می باشد را لغو کنید.

خودتان را در مقابل این مردم ستم کشیده قرار ندهید.

این مردم ولایتمدار تنها بخاطر رهبرمعظم انقلاب به شما و امثال شما احترام می گذارند.

چگونه است که شما و دوستانتان برای کشته شدن یک یوزپلنگ و یا آلودگی هوای تهران –بعلت بنزین نامرغوب- و همچنین خشک شدن تدریجی دریاچه ارومیه که جان حیوانات و جانوران را به خطر می اندازد-که البته حائز اهمیت می باشد-دغدغه فراوان دارید.

دستورات فوری و تعیین بودجه های مناسب برای آن و نظارت دقیق را انجام می دهید،اما آلودگی هوا و سلامتی مردمان خوزستان  و مرگ زودرس آنها اولویت نگرانی های شما نیست.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
comment
0
0
comment دراخبارامروز امد که انتقال اب ازسرشاخه های دز برای تهران به تصویب هییت دولت رسید .... ومرگ تدریجی خوزستانی ها نیز به تصویب رسیده است
comment
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
comment
0
0
comment البته دولت در حق خوزستان بسیار کم لطفی میکند که دلیل آن اول عدم همدلی بین مسولین بخصوص نمایندگان خوزستان است که به خاطر اختلافات خود از مشکلات استان غافل شده وفقط به فکر کاشتن عوامل خود در ادارات کل وسازمانهاهستند از نماینده ای که افق دیدش این باشد چه انتظاری داری قسمت زیادی از این معضلات به خاطر تاثیر دیدگاههای قومیتی در انتخاب این افراد است البته توهین به نیروهای خوزستان که برای ریاست جمهوری کاندید شدند پذیرفته نیست بلکه انتقاد به آنها وارد است ضمنا نیروهای اصلاح طلب استان که سنگ دولت را به سینه میزنند چرا دست به قلم نميشود ضمنا دولتی ها بدانند مردم خوزستان فقط به خاطر دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی وهمزمان در این موقعیت حساس ملاحضه میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار