اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰


مدیر دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان استان خوزستان گفت: در ۹ ماه امسال بیش از ۱۵ هزار نفر ارباب رجوع داشتیم. همچنین بیشترین مراجعات بعد از طلاق به دلیل کودک‌آزاری و فرار دختران است.
خبرگزاری فارس: طلاق، کودک‌آزاری و دختران فراری؛ بیشترین مراجعات به دفاتر حمایت از حقوق زنان و کودکان خوزستان

ناهید جفریده در گفت وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس درباره فعالیت‌های دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان استان خوزستان گفت: ما در تمامی شهرستان‌های استان خوزستان و در تمامی 29 حوزه قضایی استان نمایندگی داریم.

وی افزود: اقداماتی که دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان استان خوزستان انجام می‌دهد شامل ثبت‌نام اطفالی که از تحصیل بازمانده‌اند، معرفی دختران فراری به بهزیستی جهت اسکان، پیگیری موارد کودک‌آزاری و ... است.

مدیر دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان استان خوزستان اظهار داشت: ما دو تفاهمنامه با کانون وکلای دادگستری استان و کمیته امداد امضا کردیم که بر اساس آن قرار شد یک وکیل برای مشاوره قضایی و یا نوشتن لایحه به صورت رایگان در دفتر حضور داشته باشد و ما متهمین را به کانون وکلا برای معاضدت حقوقی معرفی کنیم. در تفاهمنامه با کمیته امداد امام خمینی(ره) در مورد حمایت‌های مالی و درمانی و تامین هزینه‌های تحصیلی زنان و کودکان آسیب دیده تفاهم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های این دفتر می‌توان از حمایت از زندانیان در بند نسوان، حمایت مالی از فرزندان زندانیان، معرفی وکیل، کلاس‌های فرهنگی و مهارت زندگی و کارگاه‌هایی در زمینه اعتیاد نام برد.

جفریده تصریح کرد: در 9 ماه امسال بیش از 15 هزار نفر ارباب رجوع داشتیم که بیش از 12 هزار نفر از آنها برای مشاوره به دفتر حمایت از زنان و کودکان مراجعه کردند. همچنین بیشترین مراجعات بعد از طلاق به دلیل کودک‌آزاری و فرار دختران است.

وی در خاتمه گفت: در ضمن با پیگیری‌های این دفتر و با حمایت کمیته‌امداد امام خمینی‌(ره) قرار است از زنانی و دخترانی که از کانون اصلاح و تربیت خارج می‌شوند حمایت‌های مالی صورت بگیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار