شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
معاون اجرایی رییس‌جمهور گفت: هر تصمیمی که برای ریزگردها گرفته شود طبیعتا شامل استان ایلام خواهد شد و فقط محدود به استانی مانند خوزستان نیست. 
 
به گزارش ایسنا، «محمد شریعتمداری» در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان ایلام اظهار کرد: در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به ایلام 290 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی استان اختصاص یافت که 270 میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده و امیدواریم درصد باقی‌مانده هم تا پایان سال تخصیص یابد. 
 
وی با بیان اینکه پیشرفت طرح‌های عمرانی استان نویدبخش توسعه ایلام است، تصریح کرد: امیدواریم شاهد تاثیر این طرح‌ها در معیشت مردم باشیم. 
 
معاون اجرایی رییس‌جمهور مدرن کردن آبیاری اراضی، توسعه راه‌سازی ایلام مخصوصا راه دسترسی به مهران به عنوان منطقه‌ای تجاری و دروازه عتبات عالیات و تقویت زیرساخت‌های گردشگری را از جمله فعالیت‌هایی دانست که مد نظر دولتمردان تدبیر و امید برای توسعه استان است. 
 
شریعتمداری با اشاره به وجود ریزگردها در استان ایلام و مخصوصا اوضاع آبدانان در چند روز اخیر گفت: هر تصمیمی که برای ریزگردها گرفته شود طبیعتا شامل استان ایلام خواهد شد و فقط محدود به استانی مانند خوزستان نیست. 
 
وی به افتتاح چندین خانه بهداشت و مراکز آموزشی در کشور و همزمان در استان در راستای طرح تحول نظام سلامت اشاره و ابراز امیدواری کرد که این تلاش‌ها بتواند در معیشت مردم تاثیر مثبتی داشته باشد. 
 
شریعتمداری بر تسریع در اجرای پروژه‌هایی مانند تونل کبیرکوه، سامانه گرمسیری و پتروشیمی دهلران تاکید کرد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار