شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۰۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
به همت جبهه جهادی شاهد:
به همت،تلاش و پیگیری های شبانه روزی اعضاء جبهه جهادی شاهد ،یکی دیگر از نوزادهای 6 ماهه خوزستانی از شهرستان ایذه -روستای شیربسته که به صورت مادر زاد شکاف کام داشت و در اردوی شهریور ماه 93 فرزندان شاهد و ایثارگر سراسر کشور توسط تیم پزشکی جبهه ویزیت گردید توسط متخصصین در استان اصفهان مورد عمل موفق آمیز جراحی شکاف کام قرار گرفت.
 کاروان جبهه جهادی شاهد در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حضور در جهاد محرویت‌زدایی، این بار به خوزستان رفت.

در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حضور در جهاد محرویت زدایی، این بار کاروان جهادی شاهد قصد اطراق در خوزستان را دارد.

 جبهه جهادی شاهد در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که «وظیفه داریم فقر و محرومیت را در کشور از بین ببریم و به زندگى این قشر بیشتر رسیدگى کنیم. این، وظیفه‏ ما و وصیت امام (ره) است. خود حضور یک جوان مومن و متدین و متشرع در یک مجموعه روستایی، دربین جوانان،دربین مردم، مظهر مجسم آیه قرآن است»، در فراخوانی اعلام کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حضور در جهاد محرویت زدایی، این بار کاروان جهادی شاهد قصد اطراق در خوزستان را دارد.

در این فراخوان آمده است: از تمامی ایثارگران عزیز بخصوص فرزندان گرانقدر شاهد و ایثارگر دعوت می‌شود جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در دومین اردوی جهادی با سه محور فرهنگی، پزشکی و سازندگی به سایت www.jahesh.net مراجعه کنند. زمان ثبت نام ۲۶ بهمن ۹۳ لغایت ۶ اسفند ۹۳ خواهد بود و اسامی تائیدشدگان جهت حضور در اردو ۱۰ اسفند ۹۳ اعلام می‌شود. گفتنی است زمان اردو ۲۹ اسفند ۹۳ لغایت ۹ فروردین ۹۴ در خوزستان، ایذه، سوسن خواهد بود.

زمان ثبت‌نام در این اردوی جهادی 26 بهمن تا 6 اسفند اعلام شده است و 10 اسفندماه به افرادی که حضور آنان در این اردو مورد تایید قرار گرفته، اطلاع‌رسانی می‌شود. جهادگران برای فعالیت‌های جهادی از 29 اسفند تا 9 فروردین در مناطق محروم خوزستان، سوسن از توابع ایذه حضور یافتند.

در همین راستا به همت،تلاش و پیگیری های شبانه روزی اعضاء جبهه جهادی شاهد ،یکی دیگر از  نوزادهای  6 ماهه خوزستانی از شهرستان ایذه -روستای شیربسته که به صورت مادر زاد شکاف کام داشت و در اردوی شهریور ماه 93 فرزندان شاهد و ایثارگر سراسر کشور توسط تیم پزشکی جبهه ویزیت گردید توسط متخصصین در استان اصفهان مورد عمل موفق آمیز جراحی شکاف کام قرار گرفت.

ایثارگران به ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دومین اردوی جهادی با سه محور فرهنگی، پزشکی و سازندگی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.jahesh.net مراجعه کنند.

این حرکت جهادی فرزندان شهید بیانگر این مهم است که اینان همسان با پدران شهید خود دین خود را به مردم ولایتمدار خوزستان ادا کنند.

 



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
comment
0
0
comment سلام
جای بسی تشکر دارد خدا اجرتان دهد
comment
از ایذه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
comment
0
0
comment از این عمل خیر خواهانه متشکریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار