شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
با دستور شهردار اهواز صورت گرفت
شمخانی ادامه داد:به منظور فراهم کردن رفاه حال شهروندان و کاستن از آسیب های احتمالی این پدیده،در تاریخهای 10 و 19 و 20 بهمن ماه جاری با ابلاغی که به سازمان مدیریت پسماند داشتیم 200 هزار عدد ماسک تنفسی در بین شهروندان اهوازی توزیع گردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری به نقل از عبدالعظیم شمخانی سرپرست این معاونت با دستور شهردار کلانشهر اهواز200 هزار عدد ماسک جهت مقابله با پدیده ی ریزگردها میان شهروندان اهوازی توزیع شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری در همین رابطه عنوان داشتن:مدتی است که با حادث شدن پدیده ی ریزگردها در استان خوزستان به ویژه در کلانشهر اهواز،بروز مشکلاتی را در زندگی عادی شهروندان شاهد هستیم که به همین دلیل بنا به دستور مهندس موسوی شهردار محترم اهواز به حوزه ی معاونت خدمات شهری و با ابلاغ به سامازمان مدیریت پسماند توزیع 200 هزار عدد ماسک تنفسی در دستور کار قرار گرفت.

شمخانی ادامه داد:به منظور فراهم کردن رفاه حال شهروندان و کاستن از آسیب های احتمالی این پدیده،در تاریخهای 10 و 19 و 20 بهمن ماه جاری با ابلاغی که به سازمان مدیریت پسماند داشتیم 200 هزار عدد ماسک تنفسی در بین شهروندان اهوازی توزیع گردید.

ایشان در ادامه با اشاره به تمهیداتی که در حیطه ی پیشگیری و مقابله با بحران که از وظایف حوزه ی معاونت خدمات شهری میباشد افزود: این رویداد نیزاز جمله بحرانهای زیست محیطی بوده که با بروز ، تکرار و شدت گرفتن ،مشکلات عدیده ای را برای شهروندان ایجاد کرد و با توجه اهمیت سلامت شهروندان برای مجموعه ی مدیریت شهری در شهرداری اهواز،بنا به دستور مهندس موسوی شهردار کلانشهر اهواز از آغازین ساعات روزهای مذکور سازمان مدیریت پسماند با برپایی غرفه هایی در مناطق هفتگانه ی شهرداری اقدام به این توزیع نمود.
وی همچنین با اشاره به سایر خدماتی که توسط شهرداری اهواز در روزهای پس از فرونشستن ریزگردها انجام پذیرفت عنوان کرد:بخش عمده ی کار ما پس از فرونشستن ذرات گرد و غبار معلق در فضا شروع میشود چرا که این ریزگزدها با برجای ماندن در فضاهای شهری باعث بروز مشکلات بهداشتی میشوند و این وظیفه را داریم تا بخش اعظمی از این مشکلات را بر طرف کنیم.

شمخانی در اشاره به برخی از اقداماتی که بعد از اتمام آلودگی هوا و پس از پایان یافتن ریزگردها در سطح شهر صورت گرفت به پاکسازی و شستشوی کلیه ی فضاهای سبز شهری و کلیه ی جداول و همینطور معابر سطح شهر و نیز اعزام نیروی خدماتی و ماشین های آب پاش جهت نظافت و شست و شوی مدارس شهر اشاره کرد.

وی در پایان با اشاره به رویکرد عملیاتی شهردار کلانشهر اهواز در حوزه ی مقابله با بحران و برشمردن پدیده ریزگردها در زمره ی بحران های زیست محیطی خاطر نشان کرد: شهرداری اهواز و حوزه ی معاونت خدمات شهری از آمادگی لازم برای اراِیه ی خدماتی که در حیطه ی وظایف این دستگاه میبانشد برخوردار است و این امکانم فراهم است که در صورت وقوع مجدد این پدیده فعالیتها و وظایف خدماتی خود را به شهروندان اهوازی ارائه دهد.

همچنین لازم به ذکر است بنا به گفته ی سر پرست معاونت خدمات شهری :با دستور سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز در راستای تامین رفاه و حفظ سلامت و بهداشت کارگران و نیروهای حوزه ی خدماتی به ویژه آندسته از این نیروها که در شب مشغول انجام وظایفی نظیر رفت و روب معابر شهری و حمل زباله و نیز حفظ و نگهداری فضای سبز هستند و در معرض گرد و خاک قرار دارند امکانات ویژه ای اختصاص داده خواهد شد تا علاوه بر دریافت شیر و ماسکهای تنفسی در مواقع آلودگی هوا،این امکان فراهم شود تا از خدمات رفاهی و پزشکی با تخفیف ویژه برخوردار شوند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
comment
0
0
comment تمام داروخانه ها اهواز را برای خرید فرزندانم گشتم،نداشتند،این چه دروغیست که میگویید؟؟
از خدا بترسید،والله دیگر خسته شدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار