شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
عضو مجمع نمایندگان خوزستان با انتقاد از برخی روزنامه ها که مدعی حذف بودجه مقابله با ریزگردها توسط مجلس شده بودند، گفت: خواسته ما این است که بودجه مربوط به مقابله با ریزگردها که قرار است در سازمان حفاظت محیط‌ زیست صرف کارهای دیگر شود، در اختیار خود استان‌ها قرار گیرد.
سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع نمایندگان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در واکنش به ادعای برخی روزنامه ها مبنی بر اینکه بودجه مربوط به ریزگردها توسط مجلس حذف شده است، اظهارداشت: بودجه مربوط به مقابله با ریزگردها حذف نشده است؛ خواسته ما این است که بودجه‌ای که قرار است در سازمان حفاظت محیط‌زیست صرف کارهای مختلف شود در اختیار خود استان‌ها قرار گیرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از تحریف خواست مجلس و نمایندگان توسط برخی رسانه های حامی خانم ابتکار، خاطرنشان کرد: بودجه‌ای از محیط‌زیست که مربوط به آلودگی هوا و ریزگردها بوده، حذف نشده است.

وی با تأکید بر اینکه باید از نگاه سیاسی به موضوع ریزگردها پرهیز کرد، یادآور شد: به واسطه وجود ریزگرها شاهد قطعی برق و همچنین ضررهای بسیاری که به کشاورزان زده شد، بودیم  از این رو از دولت انتظار داریم که به این موضوع نگاه ویژه داشته باشد.

وی همچنین گفت که اگر بودجه به استان‌ها داده شود می‌توان با کمک استانداری به خوبی به این موضوع پرداخت تا در آینده با مشکل مواجه نشد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930601000087#sthash.ZBJ0M0nv.dpuf
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار