اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
گردهمایی اساتید، مدیران مدارس علمیه و روحانیان شاغل در ادارات خوزستان با حضور رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار شد.

گردهمایی اساتید، مدیران مدارس علمیه و روحانیان شاغل در ادارات خوزستان، عصر امروز، با حضور حجت الاسلام حسن ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه و آیات سید محمد علی موسوی جزایری، سید علی شفیعی و محسن حیدری، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در محل بیت امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان این که وظیفه مرکز خدمات، رسیدگی به مدارس علمیه و معیشت طلاب است، گفت: امیدواریم تا آن جا که مقدور باشد گام های مؤثری در راستای رفع کمبودهای حوزه های علمیه خواهران و برادران خوزستان برداشته شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت های حجت الاسلام ربانی در دوران جنگ در خوزستان اظهار داشت: اکنون نیز این روحانی مجاهد در سنگری دیگر در حال خدمت به اسلام و تشیع است.

در بخش دیگری از این مراسم، حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به ظرفیت تبلیغی مدارس علمیه استان خوزستان اظهار داشت: اکنون بیشتر طلاب مدارس علمیه در کنار درس به تبلیغ نیز می پردازند.

حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، با بیان این که حوزه های علمیه خواهران خوزستان به زعامت آیت الله موسوی جزایری تأثیرات بسیار خوبی به همراه داشته است، گفت: وجود پژوهشگاه مناسب جهت ساماندهی پایان نامه های سطح دو و سطح سه در استان بسیار نیاز است.

وی با اشاره به اهمیت توجه ویژه در بخش مرکز خدمات به حوزه های علمیه خواهران گفت: عدم وجود بخش مستقل در مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان برای خواهران از مشکلاتی است که نیاز به رسیدگی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار