شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
 آیین کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس که پنجشنبه با حضور میهمان ویژه آن محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده کل سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس در محل بوستان شهروند اهواز برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.

*این آیین در محوطه باز بوستان شهروند زیر نم نم باران و درهوایی کاملا' مطبوع با حضور جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی راس ساعت 10 و با نواختن زنده سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

* سخنرانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان دومین سخنران این آیین تحت تاثیر بارش نمناک باران خیلی کوتاه ایراد شد.

* فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان(عج) ، فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب کشور ، فرمانده انتظامی خوزستان ، فرمانده قرارگاه کربلا ،معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ،استاندار خوزستان و حجت الاسلام 'سیدابوالحسن حسن زاده ' امام جمعه موقت اهواز از دیگر میهمانان شرکت کننده در این آیین حضور داشتند.

* مسیر دسترسی به محل مراسم به علت بارش باران لغزنده و برای پیاده روی بسیار نامناسب بود.

* سردار محمد علیپور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان نیز به تبعیت از رضایی سخنرانی خود را کوتاه و مختصر کرد.

* حضور چند دختر خردسال بختیاری با لباس های محلی حضور در این آیین را بانشاط کرد.

* مقتدایی استاندار خوزستان ضمن ابراز محبت به دختران خردسال بختیاری با یکی از آنان عکس یادگاری گرفت.

* استاندار خوزستان نام چند نفر از یادگاران دفاع مقدس که تعدادی از آنان در این آیین حضور داشتند به انگیزه محبت و صمیمیت به آنان با نام کوچک نظیر آقا محسن و علی آقا(شمخانی) خطاب می کرد.

* شش نفر پس از تعارف های زیاد کلنگ باغ موزه دفاع مقدس را به زمین زدند.

* محسن رضایی به عنوان نفر اول کلنگ زنی با سه بارگفتن 'یا زهراء ' و همنوایی حاضران با وی ، به این آیین معنویت خاصی بخشید.

* رضایی در سخنان خود گفت: امیدواریم همانگونه که مشکل باغ موزه دفاع مقدس خوزستان حل شد مشکل سد گتوند و گرد وخاک استان نیز حل شود.

* وحید کیانی' مجری جوان این آیین اشعار مرتبط با دفاع مقدس را به خوبی سرود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار