شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
شوشان - امید فراز: سرپرست مدیریت ترویج جهاد کشاورزی خوزستان، مهمترین برنامه این مدیریت را حرکت به سمت آموزش های انبوهی از طریق صدا و سیما برشمرد و گفت: با توجه به کاهش اعتبارات ترویج و از سویی زیاد بودن تعداد بهره برداران در بخش کشاورزی استان، تاکید این مدیریت بر توسعه آموزش های انبوهی است.
علی کُرد، ایجاد و تقویت کانون های یادگیری را از دیگر رویکردهای جدید ترویج کشاورزی برشمرد و گفت: این کانون ها ضمن اینکه منجر به ایجاد رقابت سالم بین کشاورزان خواهد شد موجب بهره مندی کمی و کیفی تولیدکنندگان از تجریبات همدیگر شده و باعث رونق ترویج در بخش کشاورزی خوزستان خواهد شد.
وی گفت: آرزو دارم روزی فرا رسد که نهاده آموزش در اولویت تمام نهاده های کشاورزی حتی آب قرار گیرد زیرا وقتی کشاورز دارای دانش کافی باشد می تواند کمبود نهاده های کشاورزی را جبران کند ولی اگر نهاده ها به وفور در اختیار کشاورز باشد ولی دارای دانش کافی نباشد، طبیعی است که نمی تواند بهره وری کامل را از نهاده ها داشته باشد.
وی افزود: آرزوی دیرینه من این است که تمام کشاورزان برای کسب اطلاعات و حضور در دوره های آموزشی از خود علاقه نشان دهند و زمانی بنده خوشحال می شوم که کشاورزان وقتی به مرکز خدمات مراجعه می کنند ابتدا چند سوال ترویجی از کارشناس مرکز خدمات بپرسند و سپس پیگیر تامین کود و سم و بذر خود باشند. ما برای تحقق این موضوع، هم امیدواریم هم تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست.
سرپرست مدیریت ترویج جهاد کشاورزی خوزستان گفت: توصیه ام به کشاورزان این است که با انگیزه به سمت کار کشاورزی بروید چرا که کشاورزی بدون علاقه و انگیزه سودی ندارد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
comment
0
0
comment زهی، خیال باطل.
نمیدانم چه بگوییم:
دهقانی اسیرم، که در نهایت در میان انبوهی از خیال های باطل می میرم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار