اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۱۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
مدیرکل فرودگاه های خوزستان:
در سال گذشته 2،5 میلیون مسافر داخلی و خارجی از طریق این فرودگاه جابه جا شده اند که این تعداد جابه جایی همطراز با آمار فرودگاه شیراز بوده است و جایگاه چهارم کشور یک ماه متعلق به ما و یک ماه در اختیار فرودگاه شیراز است.
محمد سعید شرفی مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت:فرودگاه اهواز برای ایفای نقش اصلی خود باید بتواند به حداقل سه هاب بین المللی متصل شود که بر اساس هدفگذاری های صورت گرفته اتصال به هاب هوایی ترکیه در برنامه شرکت فرودگاههای کشورواداره کل فرودگاههای استان خوزستان بوده است و بلافاصله ما قصد داریم به هاب کشور دوبی و پس از آن نیز به هاب کشور قطر متصل شویم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان خوزستان محمدسعید شرفی در همایشی با موضوع ورود اولین ایرلاین خارجی (ترکیش ایرلاین)به استان خوزستان اظهارکرد: نگاه ما به این شرکت در واقع فقط به انجام پرواز اهواز-استامبول خلاصه نمی شود بلکه این شرکت هواپیمایی می تواند فرودگاه اهواز را ازحالت فعلی که نامش را بم بست در عرصه بین‌المللی می‌گذاریم، خارج و به 268 نقطه دنیا متصل کند.

وی افزود:تدوین و نهادینه سازی استراتژی های بسیار دقیقی در دستور کار ما قرار دارد و امیدواریم بتوانیم تا قبل از پایان سال جاری این استراتژی ها را رونمایی کنیم که این استراتژی ها به مباحث ایمنی، اقتصادی، کیفیت خدمات و آموزش اختصاص دارد.

شرفی تصریح کرد: پرواز از اهواز با شرکت ترکیش ایرلاین موجب بهینه سازی وقت مسافراناستان خوزستان می شود و هزینه ها را کاهش می‌دهد.

وی عنوان کرد:ما درصدد هستیم فرودگاه اهواز را از جایگاه فعلی ظرف یک تا 2سال آینده یک رتبه ارتقا بدهیم.در سال گذشته 2،5 میلیون مسافر داخلی و خارجی از طریق این فرودگاه جابه جا شده اند که این تعداد جابه جایی همطراز با آمار فرودگاه شیراز بوده است و جایگاه چهارم کشور یک ماه متعلق به ما و یک ماه در اختیار فرودگاه شیراز است.

شرفی با اشاره به افتتاح و برقراری پروازهای ترکیش ایرلاین از 25اسفندماه از فرودگاه اهواز خاطرنشان کرد:پیش بینی ما این است که در مدت کوتاهی رتبه خود را به لحاظ تعداد جابه جایی ها به رتبه سوم درکشور برسانیم.

وی بیان کرد:یکی از اهداف ترسیم شده فرودگاه اهواز تا سال 2018این است که تعداد جابه جایی مسافر در این فرودگاه اعم از داخلی و خارجی به حداقل 4 میلیون نفر برسد و هدف دیگر ما این است که حداقل 5 شرکت هواپیمایی خارجی را وارد این فرودگاه کنیم.

مدیر کل فرودگاههای استان خوزستان اظهارکرد:امیدواریم با ورود شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین شاهد رشد، توسعه اقتصادی و گردشگری استان، ارتقای دانش هوانوردی، تعاملات بیشتر بین استان خوزستان و کشور ترکیه و جذب سرمایه گذاران ترکیه ای برای تامین زیرساخت های گردشگری و سرمایه گذاری باشیم.

در این همایش افشین حیدری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اظهارکرد:فعلا در کورس رقابتی که قرار است در استان اتفاق بیفتد، شرکت ترکیش ایرلاین برنده شده است و امیدواریم این شرکت بتواند به عنوان اولین ایرلاین خارجی جای خود را در بین مردم استان باز کند.

 وی افزود: امیدواریم این شرکت با ارایه خدمات خود، کمک کند تا استان خوزستان انچنان که شایسته است به همه دنیا معرفی شود.

حیدری تصریح کرد:ما به دنبال این هستیم برای تمام حوزه ها در استان با زیرساخت گردشگری برنامه‌ریزی کنیم در اصل ما در حال تمرین برای آغاز فصلی نو در گردشگری خوزستان هستیم و درصدد هستیم با تعریف رویدادهای بزرگ در استان در این راستا گام برداریم؛

محمد الاگز نماینده شرکت هواپیمایی ترک کیش اظهارکرد:ما خوشحال هستیم که این اتفاق عملی شده است که جا دارد از مدیرکل فرودگاه های خوزستان قدردانی کرد.

الاگزافزود:شرکت ما از لحاظ پروازهای خود به کشورهای مختلف دنیا نسبت به سایر ایرلاین ها رتبه اول را دارد و ما به 108کشور و در 268مسیر پرواز انجام می دهیم که ایرلاین دوم دنیا با فاصله زیادی از ما، به 90 کشور پرواز دارد.

وی افزود:ما باید به گونه‌ای خود را توانمند کنیم که استان خوزستان به نقطه ورود گردشگران اروپایی تبدیل شود و همچنین علاوه بر این باید در زمینه بردن تور به استامبول برنامه‌ریزی بلندمدتی داشته باشیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
كورش شيرالي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
comment
0
0
comment با سلام
فرودگاه اهواز اگر قراره توسعه پيدا بكنه اول بايد سرويس هاي بهداشتي آن اصلاح و تعمير شوند و هميشه پاكيزه نگهداري شود.
comment
کثیرالسفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
comment
0
0
comment یعنی کشته منو این سرویس های بهداشتی مبادی خروجی و ورودی این فرودگاه بین المللی اهواز .
comment
روح اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
comment
0
0
comment فرودگاه اهواز در تامین نیاز اولیه مسافران از قبیل تاکسی سرویس و... مانده
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار