اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان با حمایت از بازیکنان این تیم، گفت: تا زمانی که مطالبات اعضای تیم پرداخت نشود، اعتصاب ادامه دارد
مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان با حمایت از بازیکنان این تیم، گفت: تا زمانی که مطالبات اعضای تیم پرداخت نشود، اعتصاب ادامه دارد.

مسعود رضاييان اظهار كرد: روز گذشته پس از اولين جلسه تمريني تيم، جلسه​اي بيش از دو ساعت داشتيم كه در پايان تصميم كل مجموعه تيم اين بود كه تا روزي كه مطالبات بازيكنان که بالغ بر 40 درصد قراردادهای‌شان است، پرداخت نشود، تمرينات تعطيل خواهد بود و ما هم از اين موضوع حمايت مي​كنيم.

وي بيان كرد: ما هفته​هاي متوالي را با همین شرایط گذرانديم و حتي خيلي​ها هم از این وضعیت خسته شده بودند كه هفته​ها مي​گذرد ولي شارژ مالي اتفاق نمي​افتد. به هر حال كار به جايي رسيد كه بازيكنان ديدند كه ادامه كار براي‌شان ميسر نيست؛ چرا كه دل و دماغ و روحيه بازي كردن را ندارند و اگر بازي كنند و ببازند فردا هم مورد توهين و ناسزا قرار مي​گيرند.

مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان با بيان اين‌كه مرگ يك بار و شيون هم يك بار، گفت: دو سه ماه است كه ما هر هفته به شكلي بازيكنان را ترغيب و تهييج مي​كرديم و كار روحي و رواني انجام مي​داديم و از آن​ها خواهش مي​كرديم و به آن​ها طبق قولي كه به ما داده مي​شد، قول مي​داديم كه پول بدهيم اما ميسر نمی‌شد. پولي هم كه قرار بود به حساب ما واريز شود بسيار ناچيز بود و حتی پول آژانس​هاي هوايي و البسه هم نمي​شد چه برسد به پول بازيكنان؛ بنابراين دست جمعي صلاح را بر اين ديديم كه تا رسيدن پول، تمرينات تعطيل شود و من هم به عنوان فرد پاسخگو، پاسخگوي ساير افراد در اين زمينه هستم؛ چرا كه به تصميم بازيكنان تيم احترام مي​گذارم.

وي خاطرنشان‌كرد: به هر حال قرار بود كه همان بودجه 5 ميليارد توماني به دست ما برسد كه به اين صورت نشد. من در جريان وضعیت بازیکنان هستم و برايم از فلان نفر پيام مي​آيد كه از بازيكن​ها چك دارد و مي​خواهد آن را به اجرا بگذارد. او هفته گذشته مي​خواست چك بازيكن ما را به اجرا بگذارد كه از او خواستم يك هفته ديگر به ما وقت بدهد كه او هم قبول كرد و تا سوم اسفندماه به ما وقت داد و بازهم سوم تماس گرفت كه به او گفتم هنوز پول نيامده است ولي تا يكي دو روز آينده پول مي​آيد و او درنهایت به من گفت تا چهارم هم به شما وقت مي​دهم ولي پنجم كه شد حكم جلب اين بازيكن را مي​گيرم.

رضاييان افزود: مورد ديگري كه شنيدم اين بود كه يكي از بازيكنان ما را در شهرستانش به دليل چكي كه دست مردم داشت و به اجرا گذاشته شده بود، بازداشت کردند. به هر حال در اين شرايط بسيار بد كه بازيكنان با چك‌هايشان بازداشت مي​شوند، نمي​شود آرام نشست و گفت كه بازي كنيم و مشكلي نيست. بازيكن با اين وضعيت آرامش فكري براي بازي كردن و تمرين ندارد و نشاط و شادابي در هيچ كدام از آدم​هاي تيم ما ديده نمي‌شود و حتی آدم​هاي روي سكو هم که بازیکنان ما را از راه دور می‌بینند به من مي​گويند چرا بازيكنان شما وقتي به تمرين مي​روند يا از تمرين برمي​گردند دليلي براي لبخند ندارند.

وي خاطرنشان‌كرد: بازيكن ما زن و بچه دارد و مي​گويد من چه كار كنم وقتی همسرم تماس مي​گيرد و فرزندم شيرخشك مي​خواهد. به هر حال هزينه تيم ما با تيم​هاي ديگر فرق مي​كند و شايد تمام پولي كه ما مي‌خواستيم به بازيكنان​مان داده شود، به اندازه پول يك بازيكن مطرح در اين كشور هم نباشد. به نظرم راحت‌تر از این‌ها مي​شد بازيكنان ما را راضي كرد. تيم ما از شهری صنعتي و شهري است كه با نفتش سال​هاي سال زندگي مردم كشور را دگرگون كرده است و حتي اگر چاه​هاي نفت اين شهرستان به بازنشستگي هم رسيده باشند، مي​طلبيد به احترام آن چه اين شهر در جواني​هايش انجام داده است، حرمت تيم آن را نگه می‌داشتند و به آن​ كمك می‌کردند. برخي تيم​هاي ما باحال و جان​دار در حال کار كردن هستند و نمي​دانم از كجا به آن​ها كمك مي​شود و البته حق​شان است كه به آن​ها كمك شود ولي به ما هم به اندازه معقولي كه طلب كرده​ايم، کمك شود.

رضاييان گفت: از قبل با تمام اعضاي هيات مديره صحبت كرده بودم و تا آن‌جا که مي‌دانم هيات مديره نيز تمام تلاش خود را كرده است و از جيب خودشان براي اين‌كه تيم به سفر برود و برخي مشكلات روزمره آن حل شود، پول داده‌اند اما گره كار ما با پول جزیي باز نمي‌شود و اين سومين اعتصاب بازيكنان است. ما اعتصاب​هاي قبلي را با خواهش و تمنا شكسته بوديم.

وي خاطرنشان‌كرد: اين اعتصاب تا زماني كه بازيكنان پول خود را دريافت كنند، ادامه خواهد داشت. به هر حال در فوتبال چنين اتفاقاتي بسيار پيش آمده است و تيم​هاي بسياري به همین دلیل رفتند و ما هميشه فكر مي​كنيم اين مرگ مال همسايه است و مال ما نيست. بازيكنان ما تاكنون 30 درصد از مبلغ قرارداد اول فصل خود و كادر فني قديم​مان 15 درصد از قرارداد خود را دريافت كرده​اند و البته كادر فني جديد مانند مكوندي يك ريال هم دريافت نكرده است.

مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان بيان كرد: اگر به طور مثال اضافه‌كار يك فرد 30 ساعت بوده است و بعد در یک ماه به 20 ساعت برسد، يعني 10 درصد آن كم شود با توجه به اين‌كه زندگي​اش را طبق آن 30 ساعت و حقوقش تنظيم مي​كرده است، بسيار به او فشار مي​آيد و سر و صدايش بلند مي​شود، چه برسد به اين‌كه اين روند براي چند ماه ادامه داشته باشد. ما بازيكنانی داريم كه كل قراردادش 12 يا 20 ميليون تومان است و تاكنون سه ميليون تومان دريافت كرده‌اند؛ به هر حال اين بازيكن مي​خواهد به شهرش برود و عيد است و مي​خواهد براي خودش لباس بخرد يا گوشي​اش را تغيير دهد و حتي اگر با پدر و مادرش زندگي مي​كند مشكل دارد و وا مصیبت‌ها به آن بازيكناني كه زن و بچه دارند.

وي گفت: بازيكنان ما حق دارند و مي​گويند اگر با اين تيم ادامه دهيم، حتما سقوط مي​كنيم؛ چرا كه ما با اين روحيه، عدم تمركز و مشكلات فكري به جنگ تيم​هاي دارا و آن​هايي كه وضع‌شان خوب است مي​رويم و مي‌بازيم و فردا تيم​مان سقوط مي​كند و آينده​مان به خطر مي​افتد و هميشه این برچسب روي پيشاني​مان است كه شما باعث شديد كه اين تيم سقوط كند. به هر حال مردم ما هم يكي دو هفته ديگر، بيشتر تحمل نمي​كنند و تمام شهري كه پشت سر ما ايستاده است، زماني كه تيم يك باخت خانگي ديگر بياورد، به مربي و من توهين مي​كنند و اعتبار ما هم خراب مي​شود و بعد مي​گويند كارنامه اين مربي اين است كه تيم فلان را به ليگ يك برده است و سابقه رضاييان اين است كه تيم را به ليگ يك برد، در حالي كه به اين مشكلات هم اشاره‌اي نمي​شود.

رضاييان بيان كرد: به هر حال اين‌كه هيات مديره تلاش مي​كند، قابل تحسين است ولي نمي​شود به نانوايي رفت و گفت پنج نان به ما بدهيد و پدرم به دنبال كار است و بعد پول‌تان را مي​دهیم و در اين شرايط نانوا به او نان نمي​دهد. به هر حال ما دیگر نمي​توانيم به اين شكل ادامه دهيم و تا زماني كه پول به حساب بازيكن واريز نشود شرايط به همين شكل است. بازيكنان ما تعصب، غيرت، متانت و خوب بازي كردن خودشان را به همه ثابت كرده​اند و همه مردم مي​دانند كه بازيكنان هيچ چيزي كم نگذاشته​اند و اكنون كار به جايي رسيده است كه بايد از بازيكنان حمايت كنيم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
بختیاری باغ ملک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
comment
0
0
comment ....و...دست به دست هم دادند وهمممممممت بللللللللللللللللللندی کردند تا این تیم زمین بخورد.خوب ما هم باید دست دردست هم بدیم واز طریق شماره حسابی که باید اعلام بشه به تیممون کمک بکنیم تا نقشه اونا عملی نشه.انشااالاه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار