اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴
با حضور فاطمه معتمدآریا کتاب عادل فردوسی پور به عنوان یکی از برنامه‌های جنبی جشنواره فیلم‌های علمی اهواز در دانشگاه شهید چمران این شهر رونمایی خواهد شد.
خبرگزاری فارس: رونمایی از کتاب عادل فردوسی‌پور در حاشیه جشنواره فیلم‌های علمی اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس، این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، روز پنجشنبه -7 اسفند- در مراسم رونمایی از کتاب «دشمن فوتبال» که در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود حضور خواهد داشت.

این کتاب نوشته سایمون کوپر است که عادل فردوسی پور آن را ترجمه کرده و از سوی نشر چشمه روانه بازار شده است.

فاطمه معتمدآریا که این روزها مهمان جشنواره فیلم‌های علمی است می گوید که برگزاری چنین جشنواره‌ای به علم وهنر وزن می‌دهد و این جشنواره،تلفیقی از هنر و علم محسوب می‌شود.

این بازیگر می‌افزاید:با وجود این که علم و سینماکاملاجداازهم به نظرمی‌رسند،ولی درصورتی که درکناریکدیگرقراربگیرند،به درک بهتر مفهوم هردو مقوله کمک خواهندکرد.

معتمدآریا با اشاره به برگزاری این جشنواره ازسوی دانشگاه شهیدچمران اهواز گفت: استان خوزستان ظرفیت برگزاری چنین جشنواره‌های بزرگی را دارد.

دراین مراسم ،عادل فردوسی پور قرار است به پرسش های دانشجویان دانشگاه شهید چمران پاسخ دهد.

رونمایی از کتاب فردوسی پور یکی از برنامه های جنبی جشنواره فیلم‌های علمی است که کارش را از 3 اسفند در اهواز، آبادان و خرمشهر آغاز کرده و تا 8 اسفند ادامه دارد. مدیر این جشنواره خسرو نشان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران است.

این مراسم در قالب برنامه «سینما فوتبال» برگزار می‌شود که علاوه بر رونمایی از کتاب فردوسی پور شامل دیدار تیم های رسانه به کاپیتانی فردوسی پور و پیشکسوتان آبادان به کاپیتانی تهامی پور هم هست.

در این بخش همچنین فیلم‌هایی با موضوع فوتبال در سینماهای اهواز، آبادان و خرمشهر به نمایش گذاشته می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار