اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
قائم مقام دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری اهواز :
قائم مقام دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری اهواز از برگزاری سمینار علمی «بررسی پیامدهای روانی- اجتماعی ریزگردها در خوزستان و راهکارهای حل آن در روز 10 اسفندماه (فردا) راس ساعت هشت و نیم صبح با همکاری مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز و دبیرخانه کنفرانس ملی رودخانه کارون در مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز خبر داد.
 قائم مقام دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری اهواز  از برگزاری سمینار علمی «بررسی پیامدهای روانی- اجتماعی ریزگردها در خوزستان و راهکارهای حل آن در روز 10 اسفندماه (فردا) راس ساعت هشت و نیم صبح  با همکاری مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز و دبیرخانه کنفرانس ملی رودخانه کارون در مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز خبر داد.

اسماعیل احمدی فر در گفتگو با خبرنگار شوشان با بیان این مطلب گفت: از مهمترین مقوله‌های مرتبط با ریزگردها که نیاز به بررسی مبرم، فوری و قاطع دارد، پیامدهای روانی و اجتماعی پدیده ریزگردها در خوزستان است، اگرچه راهکارهای حل آن‌ها نیز نیاز به ارائه است. به همین منظور در این سمینار، پیامدهای روانی - اجتماعی ریزگردها و راهکارهای حل توسط سخنرانانی مانند رئیس کمیته مداخله در بحران انجمن روانشناسی ایران و رئیس کمیته مداخله در بحران انجمن مددکاری ایران ارائه و بررسی می‌شود.

این مقام مسئول بیان داشت: اعضای کمیته علمی کنفرانس ملی رودخانه کارون، استادان دانشگاه، پژوهشگران و مدیران و نمایندگان ادارات و سازمان‌ها از شرکت‌کنندگان در این سمینار هستند.

 قائم مقام دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری اهواز از نویسندگان، پژوهشگران ، فعالان اجتماعی و زیست محیطی و اهالی رسانه دعوت کرد در سمینار علمی «بررسی پیامدهای روانی- اجتماعی ریزگردها در خوزستان و راهکارهای حل آن که فردا (یکشنبه دهم اسفندماه) در محل مرکز علمی و کاربردی شهرداری اهواز واقع در اتوبان گلستان- میدان شهیدکارگر(فرهنگ شهر) مرکز علمی و کاربردی شهرداری اهواز راس ساعت هشت و نیم صبح برگزار می شود حضور بهم رسانند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
comment
0
0
comment دوستان عزیز. برگزاری، برگزار نمی شود.
یا برگزاری را حذف بفرمایید و یا برگزار می شود را!
comment
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
comment
0
0
comment الحمد لله
با حضور جناب دکتر امیر عسکری (رییس کمیته مداخله در بحران انجمن روانشناسی ایران) از دانشگاه شهید بهشتی و جناب دکتر فردین علی پور(به عنوان رییس کمیته مداخله در بحران انجمن مددکاران اجتماعی ایران) از دانشگاه بهزیستی تهران، شهردار اهواز، مدیر دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان، جمعی از مسئولین، پژوهشگران، اساتید دانشگاه، نمایندگان سازمان های مختلف استان و شماری دانشجو علی احسن وجه برگزار شد.
در این نشست تمام اثرات روانی-اجتماعی ریزگرد ها، به طور مفصل مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و راهکار های مناسبی برای پیشگیری از وقوع آن بیان شد.
منابع ریزگردها به طور دقیق معرفی شدند و اقدامات انجام شده تابحال در این کنفرانس ذکر شد.
سمینار ساعت 9 صبح شروع و در ساعت 12:30 به پایان رسید.

Student of University of Applied Sciences of municipality of ahwaz
Esmail.Nz
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار