اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
صندوق کار آفرینی حامی مالی و معنوی تیم دانش آموزی رباتیک مسیر یاب پیشرو در پنجمین دوره سراسری و نخستین دوره بین المللی المپیاد رباتیک دانشگاه پیام نور شد.

روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان خوزستان: حمایت صندوق کار آفرینی امید از تیم رباتیک پیشرو همدان در پنجمین دوره سراسری و نخستین دوره بین المللی المپیاد رباتیک دانشگاه پیام نور.
صندوق کار آفرینی حامی مالی و معنوی تیم دانش آموزی رباتیک مسیر یاب پیشرو در پنجمین دوره سراسری و نخستین دوره بین المللی المپیاد رباتیک دانشگاه پیام نور شد. در این دوره از مسابقات علمی که به میزبانی دانشگاه پیام نور استان خوزستان و با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار گردید، بیش از 220 تیم حضور داشتند. این المپیاد با حضور لیگ‌های مین یاب دستی و اتوماتیک تعقیب خط (دانش آموزی و دانشجویی) مسیر یاب ، شبیه‌ ساز سه بعدی، شبیه ساز 2 بعدی، شبیه ساز امداد و نجات، شبیه ساز جنگ لیگ پرنده هوشمند و لیگ نمایش آزاد برگزار شد. صندوق کار آفرینی امید با اعتقاد به حمایت از پیشرفتهای سریع علم، و حرکت به سمت بازار محور نمودن آن و مکانیزه شدن کارخانهها و شرکتهای صنعتی و تولیدی و نیز جهت حمایت از خلاقیت و نوآوری نخبگان علمی به عنوان حامی تیم پیشرو همدان در این دوره از مسابقات حضور فعال داشت . در پایان تیم پیشرو همدان به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار