اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸
مدیر عامل سازمان میادین :
عرضه مستقیم میوه نوروزی شهروندان در قالب 30 چادر و 10 غرفه در بازارچه های تحت پوشش سازمان میادین در نقاط مختلف شهر ،جانمایی شده اند گام بلندی است در راستای شهروندمداری.
از 20 اسفند در کلانشهر اهواز میوه شب عید به قیمت مناسب توزیع می شود و امید است که بازار متأثر از میوه‌ای که دولت عرضه می‌کند، قیمت‌ها را تنظیم کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان میادین سعادت مدیر عامل سازمان میادین در خصوص میوه شب عید گفت : سازمان میادین فرآورده های کشاورزی و ساماندهی مشاغل شهری با همکاری سازمان تعاون روستایی و در راستای انجام وظیفه ذاتی خود که تامین ،توزیع و ارائه میوه و تره بار شهروندان اهوازی می باشد با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و در چارچوب سیاستگذاری شورای شهر اهواز و تاکیدات شهردار محترم حناب آقای موسوی در خصوص خدمت رسانی بهنگام و موثر ،تدابیر ویژه ای اندیشیده است .

وی گفت : عرضه مستقیم میوه نوروزی شهروندان در قالب   30 چادر و 10 غرفه در بازارچه های تحت پوشش سازمان میادین  که متناسب با پراکندگی جمعیتی در نقاط مختلف شهر ،جانمایی شده اند گام بلندی است در راستای شهروند مداری و تحقق عدالت دستیابی مساوی به امکانات در جامعه شهری ،بدیهی است عرضه میوه تحت مدیریت سازمان میادین علاوه بر تضمین بهداشت و سلامت ،منافع اقتصادی شهروندان را در آستانه سال جدید تضمین میکند .

سعادت هدف از راه‌اندازی ایستگاه‌های عرضه‌ی میوه را رفاه بیشتر شهروندان، جلوگیری از کمبود و گران شدن میوه در ایام نوروز، کاهش سفرهای درون شهری و ترافیک حاصل از آن‌ها عنوان کرد و یادآور شد: در این ایستگاه‌ها میوه به قیمت مصوب سازمان بازرگانی، به متقاضیان ارائه می‌شود و بازرسان سازمان بازرگانی استان خوزستان و تعزیرات وبازرسان سازمان میادین نیز بر روند توزیع و عرضه‌ی میوه، در این ایستگاه‌ها نظارت خواهند کرد.

سعادت افزود : از مردم فهیم اهواز انتظار می رود مثل سالهای گذشته همکاری لازم را جهت اجرای درست طرح عرضه مستقیم میوه نوروزی داشته باشند و در صورت مشاهد هر گونه تخلف از سوی متصدیان کانکس های چادری عرضه میوه نوروزی، با شماره تلفنهای سازمان تعاون روستایی که متعاقباً اعلام خواهد شدتماس حاصل نمایند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
comment
0
0
comment نمیدانم چرا فقط حرف از شهردار میزنید،
شما فقط باید از حق مردم دفاع کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار