اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
جمعی از ساکنان منازل مسکن مهر هندیجان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما با ابراز نارضایتی از نبود شبکه تلفن ثابت در این مناطق خواستار واگذاری تلفن ثابت در این مناطق شدند.
یکی از اهالی این منطقه در ادامه افزود: در حال حاضر به مدت 2 سال است که در واحدهای آپارتمانی خود مستقر شده ایم ولی علیرغم پیگیری های فراوان فاقد خط تلفن ثابت هستیم.
وی عنوان کرد: برای بهره مندی از خدمات الکترونیکی و اینترنتی نیازمند خط تلفن ثابت هستیم اما متاسفانه مخابرات هندیجان پاسخگویی نیازهای ما نیست. که با توجه به نبود آن امکان استفاده از خدمات الکتریکی به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.
یکی دیگر از ساکنان منطقه مسکن مهر هندیجان شمالی بیان کرد: با توجه به اینکه وجود خط تلفن ثابت برای ارتباطات اینترنتی لازم است از مسئولین درخواست داریم که در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.
یکی دیگر از شهروندان گفت: الان سه سال است مخابرات هندیجان خط تلفن بنده راه اندازی نکرده است علی رقم پیگیریهای فراوان هنوز این مهم حاصل نشده است .
وی افزود: شکایتهای به اداره کل مخابرات خورستان انجام داده ایم اما اداره کل مخابرات خورستان هنوز قدمی در این مورد انجام نداده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار