اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹
شهردار اهواز در دیدار از خانواده شهدای برون:
موسوی با تاکید بر اینکه شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه هستند، تکریم و پاسداشت خانواده معظم شهدا را جزء وظایف اصلی مسئولان و خدمتگزاران مردم و انقلاب دانست و گفت: حضور در جمع خانواده معظم شهدا موجب شادی روح می شود و رسیدگی به امور این عزیزان افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود.
 شب گذشته شهردار اهواز  به مناسبت درگذشت والده شهدای برون با خانواده آن شهدای گرانقدر دیدار کرد و به آنان تسلیت گفت.

در این دیدار که برخی از اعضای شورای شهر از جمله آقایان زنگنه، حیدری، شیرمردی و آهن جان معاون امور اجتماعی و فرهنگی و حاتمی کاکش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری نیز حضور داشتند، سید خلف موسوی ضمن دلجویی از خانواده شهیدان برون،  خود را در غم آنان شریک دانست و از درگاه باریتعالی برای این خانواده صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

موسوی با تاکید بر اینکه شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه  هستند، تکریم و پاسداشت خانواده معظم شهدا را جزء وظایف اصلی مسئولان و خدمتگزاران مردم و انقلاب دانست و گفت: حضور در جمع خانواده معظم شهدا موجب شادی روح می شود و رسیدگی به امور این عزیزان افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: بزودی تندیس شهدای برون ساخته شده  و جنب پلی که به همین نام در منطقه 4 نامگذاری گردیده، نصب خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار