اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت:در پروژه تعریض پل سوم اهواز (شهید دقایقی) که چندی پیش به بهره برداری رسید، ابهامات زیادی در خصوص کیفیت اجرا، اعتبارات هزینه شده و تشریفات برگزاری مناقصه پروژه وجود دارد.

به گزارش ایرنا، علی ناصری در هفتاد و هفتمین نشست شورای شهر اهواز، گفت: به تازگی، چند پروژه برای کاهش ترافیک در اهواز اجرا شد که این اقدامات شهرداری قابل تقدیر است، ولی مسوولان باید پاسخگوی ابهامات در خصوص پروژه پل شهید دقایقی باشند.

وی با تاکید بر اینکه سامانه شهرداری اهواز باید از حالت سنتی خارج شود افزود: سال ها است که فضای سبز اهواز برای مردم این شهر تکراری شده و مدیران نیز تمایلی به تغییر مدیریت در این بخش ندارند.

عضو شورای شهر اهواز به برخی از انتصابات در شهرداری این شهر اشاره کرد و گفت: شهردار اهواز اعلام کرد که برای برخی انتصابات در معذورات قرار گرفته و در صورتی که اینگونه فشارها از سوی اعضاء شورای شهر وارد می شود از اعضاء می خواهیم اجازه دهند تا شهردار به وظایف خود عمل کند.

ناصری در خصوص وضعیت حاشیه نشین های شهر اهواز نیز اظهارکرد: با ساماندهی وضعیت حاشیه نشین های این شهر باید از توسعه غیر قانونی و روز افزون این شهر جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: برخی از شرکت های بزرگ در شهر اهواز از پرداخت عوارض اجتناب می کنند که از شهرداری می خواهیم اسامی این شرکت ها را به شورای شهر ارایه دهد.

حجت الاسلام کاظم سواری دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز در خصوص استعفای شهردار منطقه شش گفت:دو هفته از استعفای شهرداری این منطقه گذشته و شهرداری منطقه شش بدون سرپرست است.

وی در خصوص وضعیت باغ موزه دفاع مقدس اهواز اظهار کرد: شرکت نفت در نامه ای اعلام کرده که زمین اختصاص یافته به باغ موزه دفاع مقدس به این شرکت تعلق دارد در حالی که هیچ گونه مدرک ثبتی در این زمینه وجود ندارد.

جانعلی خورشیدی دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز خواستار پیگیری دلیل تعطیلی توقفگاه جاده ساحلی در اهواز شد.

در ادامه جلسه دو لایحه کمک 30میلیون ریالی و 50 میلیون ریالی به دو شهروند اهوازی مورد بررسی قرار گرفت که اعضاء شورا با این دو لایحه مخالفت کردند.

در این خصوص معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری اهواز گفت: بر اساس ماده 17 شوراها10 میلیارد ریال اعتبار برای لوایح کمک به افراد وجود دارد.

ابراهیم نوشادی افزود: تاکنون شورای شهر اهواز،مبلغ 13 میلیارد و 600 میلیون ریال از طریق کمیسیون فرهنگی به اشخاص و موسسات کمک کرده است.

وی ادامه داد: اعتبارات این بخش به اتمام رسیده و اگر شورای شهر قصد کمک دارد باید در سال 94 لوایح را بررسی کند.

زیبا صالحپور دیگر عضو شورای شهر اهواز در این خصوص گفت: این درخواست ها از سوی هیات رییسه شورای شهر به کمیسیون فرهنگی ارجاع داده می شود.

اسکندر زنگنه دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز گفت: باید لوایح کمک به افراد و موسسه ها از دستور کار شورای شهر حذف شود.

سید جواد رضوی، عضو دیگر شورای شهر اهواز گفت: کمیسیون های شورای شهر به روزمره گی دچار شده اند و این وضعیت باید تغییر کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار