شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱

 

قدرداني از دانشگاه شهید چمران اهواز در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور در دومین مراسم تجلیل از خادمین راهیان نور که به همت سازمان بسیج دانشجويی کشور و معاونت فرهنگی واجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فنآوری در دانشگاه تهران برگزار شد، از رئیس و معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان خادمان راهیان نور با اهدای لوح، سپاسگزاري شد.

به گزارش شوشان و به نقل از روابط عمومي دانشگاه شهيد چمران اهواز در این مراسم که با حضور مسئولان ستاد راهیان نور کشور، مهندس قدیانی رئیس سازمان بسیج دانشجويی کشور و دکتر خواجه سروی معاون فرهنگی واجتماعی وزیر علوم تحقیقات و فنآوری برگزار شد از دانشگاه هائی که در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس و خدمت به کاروان‌های راهیان نور نقش موثری داشته اند تجلیل به عمل آمد.

دکتر خواجه سروی طی سخنانی در این مراسم باشکوه از تلاش همه دانشگاه های خادم راهیان نور به ویژه دانشگاه شهید چمران اهواز تشکر کرد.

در لوح اهدائی به دکتر حسن مروتی و دکتر علیرضا مخبر دزفولی آمده است:"بدینوسیله از تلاش‌های پیگیرانه حضرتعالی در فراهم نمودن زمینه حضور مشتاقان جبهه‌های پرافتخار هشت سال حماسه، ایثار و مجاهده در راه ترویج فرهنگ دفاع مقدس صمیمانه سپاسگزاری می‌شود. امید است در پناه ایزد منان مشمول دعای شهدا و امام شهدا باشید".

دکتر علیرضا مخبر دزفولی معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه در این خصوص گفت: از سال گذشته نظم و انسجام خوبی با تدابیر ریاست دانشگاه و هماهنگی هیئت رئیسه و خصوصا معاون دانشجويی در خدمت رسانی به کاروان‌های راهیان نور ایجاد شد ضمن این که از اردوهای زیارتی راهیان نور که توسط مجموعه‌های مختلف دانشگاه از قبیل بسیج دانشجوئی، انجمن اسلامی دانشجویان، بسیج کارکنان، بسیج اساتید و کانون‌های شهدا و انتظار معاونت فرهنگی برگزار شد نیز حمایت‌های خوبی از طرف مجموعه مدیریت دانشگاه صورت گرفت.

وی اجرای طرح ابتکاری و بسیار موفق "آئین جوانمردی"در خصوص ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار وشهادت را که با حضور خانواده معظم شهدا و راویان زبده دفاع مقدس اجراء و اختتامیه آن در دومین هفته فرهنگی برگزار گردید را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای بسط ارزش‌های دفاع مقدس برشمرد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار