اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸

طرح های راه‌های جایگزین کارون4(محور ارتباطی شهرکرد – لردگان – خوزستان)از امروز بازگشایی
شد.
به گزارش خبر گزاری صدا و سیما ( واحد مرکزی خبر )استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:این محور ارتباطی به منظور تسهیل در رفت و آمد مسافران نوروزی و کاهش ترافیک ،محور ارتباطی شهر کرد – لردگان – خوزستان این طرح از امروز تا 16 فروردین سال آینده، بازگشایی شد.
سلیمانی افزود:این محور به منظور عبور و مرور خودروهای سواری در روز انجام و از تردد کامیون، اتوبوس و سایر خودروهای سنگین و عمومی در این محور ارتباطی، جلوگیری می‌شود.
وی گفت: تاکنون برای اجرای این طرح ، هزار و 30 میلیارد ریال هزینه شده است .
وی افزود: به منظور اتصال دو سمت دریاچه سد کارون 4، بزرگترین پل فلزی دو قوسی خاورمیانه، به طول 380کیلومتر، به دست مهندسان ایرانی طراحی، در کارخانه ماشین‌سازی اراک، ساخته و بر روی این دریاچه، نصب شد.
آقای سلیمانی گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرحهای راه‌های جایگزین کارون 4، نقش مهمی در کاهش ترافیک جاده‌ای در محور ارتباطی شهرکرد – لردگان - خوزستان، تسهیل در رفت و آمد مردم، توسعه گردشگری، رونق اقتصادی منطقه، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، بهبود وضعیت معیشت مردم و رسیدن سریع‌تر به توسعه در بخش‌های مختلف دارد.
وی افزود: فعالیت شبانه‌روزی و استقرار ماشین‌آلات نیمه‌سنگین و سنگین راهسازی، نقش مهمی در تسریع عملیات اجرایی تکمیل و بهره‌برداری از پروژه راه‌های جایگزین کارون 4 داشته است.
سلیمانی دشتکی افزود: همه مسئولان مرتبط با پروژه راه‌های جایگزین کارون4 نیز، در این مدت تمامی تلاش خود را برای تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر این پروژه، انجام دادند .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
comment
0
0
comment طول پل 380 متر است اصلاح شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار