اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
از سوی مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون:
غافلی که سابقه 12 سال کار رسانه ای را در کارنامه خود دارد از دی ماه سال جاری کار خود را در این روابط عمومی آغاز کرده است و توانسته است در این مدت کوتاه تعامل خوبی با رسانه های استان داشته و این سازمان را در جایگاه ویژه ای در میان سازمان های تابعه استانداری خوزستان برساند.
طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون ، خانم سمیه غافلی به عنوان مدیرروابط عمومی سازمان عمران ساحل کارون شد.غافلی که سابقه 12 سال کار رسانه ای را در کارنامه خود دارد از دی ماه سال جاری کار خود را در این روابط عمومی آغاز کرده است و توانسته است در این مدت کوتاه تعامل خوبی با رسانه های استان داشته و این سازمان را در جایگاه ویژه ای در میان سازمان های تابعه استانداری خوزستان برساند.

مدیریت روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، عضو شورای راهبردی رسانه های استان خوزستان، خبرنگار ارشد روزنامه نورخوزستان و روزنامه جام جم در خوزستان ، دارای عناوین اول و دوم در جشنواره های مختلف رسانه ای استان ، خبرنگار ویژه ستون تاثیرگزار راوی گفت در روزنامه نور خوزستان ، مدیریت اجرایی هفته نامه های سراسری نخل و رایحه ،  منتخب در دو سال پیاپی به عنوان بانوی نمونه از سوی امور بانوان استانداری خوزستان، منتخب  خبرنگار نمونه وفعال هر ساله در روز خبرنگار را در کارنامه  سمیه غافلی دیده می شود.

سازمان عمران ساحل کارون به عنوان مجری و پیمانکار طرح های گردشگری آبی  با نظارت استانداری خوزستان عزم خود را جذب کرده است که این رسالت مهم و استراتژیک استاندار فهیم خوزستان را به بروز و ظهور برساند . در این میان نقش دیگر مسئولان کشوری و استانی و نقش اصحاب رسانه در یاری رساندن به سازمان عمران ساحل کارون نقشی بی بدیل و حیاتی به نظر می رسد.

هفت پروژه گردشگری در حوزه رودخانه کارون ،بهمنشیر و تالاب شادگان اجرای می شود. در مجموع پنج طرح گردشگری در مقطع اهواز تا شهرستان کارون ،یک طرح در جزیره شادمانی آبادان و یک طرح نیز در شهرستان شوشتر اجرا می شود که سازمان عمران ساحل کاورن تلاش دارد  تا در موعد مقرر خود  این پروژه ها آماده بهره برداری شود .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
رضاکلاه کج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
comment
1
1
comment باسلام
انتصاب شایسته سرکار خانم غافلی که از زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع رسانی هستند را تبریک عرض می نمایم
رضا کلاه کج
مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار