اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
رئیس اداره ارشاد رامهرمز:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز، از برگزیده شدن گروه نمایش این شهرستان در جشنواره تئاتر ایذه خبر داد.

سید علی‌محمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای تقویت و توسعه هنرهای نمایشی در شهرستان و رشد گروه‌های جوان تئاتری، گروه نمایش مهر این اداره توانست با حضور در جشنواره تئاتر امید ایذه، مقام‌های متعددی را کسب کند.

وی ادامه داد: تئاتر شهرستان رامهرمز از دیرباز دارای سابقه و یدی طولانی در عرصه جشنواره‌ای داشته و هم اکنون با حمایت پیشکسوتان، گروه‌های جوان پا به این عرصه گذاشته‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز تصریح کرد: در جشنواره امید ایذه، گروه نمایش این اداره توانست بازیگری اول زن به راضیه ممبینی، بازیگری سوم مرد به محمد ساقی، کارگردانی سوم و نویسندگی دوم را نیز سروش کمر به خود اختصاص دهد.

وی افزود: در مجموع، گروه نمایش مهر این اداره وابسته به انجمن هنرهای نمایشی توانست از بین سایر گروه‌های شرکت کننده از سایر شهرستان‌ها حائز رتبه برگزیده شود.

طباطبایی در پایان، ضمن تقدیر از هنرمندان این شهرستان تاکید کرد: در سالی که گذشت سعی بر ساماندهی و سامان بخشیدن به همه گروه‌های هنری داشتیم که امیدواریم بتوان در سال آینده با توان بیشتر و همدلی بالاتری با حمایت مردم و مسئولان به کارهای فرهنگی و هنری در چارچوب قانون که نیاز جامعه امروز است بپردازیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار