اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
 با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر امین رضا نقره آبادی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی شهدای هویزه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، در متن حکم دکتر محمد فرهادی وزیر علوم آمده است: امید است با جلب مشارکت مسئولین استان و استفاده از ظرفیت های خیرین ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید. ضروری است در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر و به منظور صرفه جویی در هزینه های غیرضروری و تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و استفاده بهینه از کمک های مردمی کوشا باشید.

نقره آبادی دارای مدرک دكترای مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه صنعتی شریف بوده و معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه، عضو کمیته تحقیقات سازمان آب و برق خوزستان، عضو هیئت تحریریه مجله بین المللی مهندسی مکانیک، دبیر کمیته بین الملل و سخنرانی های کلیدی کنفرانس سالانه بین المللی مهندسی مکانیک، مسئول راه اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی نانوسیالات دانشگاه شهید چمران، راه اندازی آزمایشگاه انتقال حرارت، معاون گروه مهندسی مکانیک از جمله سوابق اجرایی وی به شمار می رود.

نقره آبادی از سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۲ چندین بار به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه شهید چمران معرفی شده و رساله دکتری نامبرده در سال ۱۳۸۵ به عنوان بهترین رساله دکتری مهندسی مکانیک در کشور شناخته شده است.

پیش از این، دکتر سید سعید بحرینیان مسئولیت مدیریت دانشگاه صنعتی شهدای هویزه را بر عهده داشت که از زحمات وی تشکر و قدردانی شد.

همچنین طبق اعلام دانشگاه شهید چمران اهواز، شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد رشته بیوشیمی در مقطع دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز موافقت قطعی به عمل آورد. براساس اعلام این شورا، پذیرش دانشجو در دوره مذکور منوط به تامین شرایط علمی – آموزشی و اعتبارات مالی است.

    ارسال به

برچسب‌ها

    دانشگاه شهید چمران اهواز
    وزارت علوم

ارسال نظر
* نام و نام خانوادگی
ایمیل یا سایت
* نظر شما

    نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

*لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
2 + 1 =

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار