اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
استاندار خوزستان:
استاندارخوزستان شعارجدید ی را به انجمن خیرین مدرسه ساز تحت عنوان " ما به کمک مردم می آییم نه دولت " پیشنهاد داد و افزود: این تشکل باید به سمت و سویی پیش رود که فازاول آن کمک به دانش آموزانی باشد که تمکن مالی ندارند .
عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان دردیدار رییس انجمن خیرین مدرسه ساز کشور و خوزستان با وی تاکید کرد: باتوجه به مشکلات مبتلابه دانش آموزان مستعد اما بی بضاعت درسطح کشورضروری است که کمک های خیرین ازحوزه ساخت وساز مدرسه به سمت پشتیبانی تحصیلی اینگونه دانش آموزان نیز گسترش یابد.

   دکتر مقتدایی دراین دیداره درسالن جلسات استانداری خوزستان برگزارشد , افزود: کمک های خیرین باید ازحوزه فیزیکی به سمت نرم افزاری نیز توسعه یابد. دربخش ساخت و ساز مدرسه دولت کمک خواهد کرد اما شکوفایی استعداد  های دانش آموزانی که بخاطرمشکلات مالی خانواده از تحصیل بازمانده اند , نیازمند چاره جویی و کمک است.

  استاندارخوزستان شعارجدید ی را به انجمن خیرین مدرسه ساز تحت عنوان  " ما به کمک مردم می آییم نه دولت " پیشنهاد داد و افزود: بسیاری از ساز و کارها باید در بخش های پشتیبانی تحصیلی صورت گیرد و همین تشکل باید به سمت و سویی پیش رود که فازاول آن کمک به دانش آموزانی باشد که تمکن مالی ندارند .

دکتر مقتدایی  سطح سواد و دانایی  را اساس یک  جامعه توسعه یافته عنوان کرد و گفت :  باید به جای موضوعات سخت افزاری به موارد نرم افزاری با هدف ارتقا شاخص های علمی و تحصیلی دانش آموزان توجه کنیم  و از توانایی های خیرین برای پشتیبانی دراین زمینه بهره بگیریم .

  استاندارخوزستان اهداف مشترک همه  انسان های خیر را حس انسان دوستی و کمک به هم نوع عنوان کرد و گفت : این درحالی ا ست که درجامعه ما , علاوه براین اعتقادات و باورهای مذهبی و دینی مشوق مضاعفی برای انجام کار خیرمی باشد و هرانسان خیری درصدد است تا دراین رهگذرتوشه خوبی برای آخرت خود برگیرد.

 استاندار خوزستان ابرازامیدواری کرد که باعنایت حق تعالی بتوانیم تسهیل کننده خدمات ارزنده شما خیرین مدرسه ساز به مردم عزیزخوزستان باشیم .

مقتدایی بااشاره به سیره ائمه اطهار ومولای متقیان درکمک به مستمندان  گفت : فعل خیر باید درخفای کامل با هدف حفظ عزت و آبروشخص گیرنده کمک صورت گیرد. کمک های مولای متقیان حضرت علی (ع ) به مستمندان درتاریکی شب   بیانگراین است که شناسایی مستمندان باید با چشمان باز و در روزروشن و با آگاهی صورت گیرد اما فعل خیر را باید درخفای کامل برای عزت  آن شخص انجام داد .

 استاندارخوزستان  افزود: این شیوه برخورد پیام سومی نیز دارد و آن این است که خداوند کارخیر را هرقدر که شما پرده پوشی کنید تا کسی متوجه آن نشود  پرده را برمی دارد. پس ما نگران این نباشیم که کسی ازکارخیرما باخبرنیست .

  استاندارخوزستان گفت : خوشبختانه میانگین سنی افراد خیر دردنیا کاهش یافته و به سنین پایین تررسیده است .درجامعه ما  باید اقداماتی انجام دهیم تا میانگین سنی خیرین  کاهش یابد و آن حس مشترک انسان دوستی برای جلب کمک ها دراین زمینه در جامعه نهادینه کنیم.

وی درپاسخ به درخواست رییس انجمن خیرین مدرسه ساز استان خوزستان وبه منظور تشویق و قدردانی ازخیرین , دستور داد تا  اولین میدانی که در هرشهر استان خوزستان احداث می شود به نام  خیرین نام گذاری شود .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار