شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
عضو كمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران:
عدنان موسی پور که به عنوان منتخب فعالان اقتصادی به عنوان منتخب اتاق بازرگانی اهواز انتخاب شد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رقابت انتخابات اتاق بازرگانی رسما به پایان رسید و از امروز رفاقت جای رقابت های انتخاباتی را می گیرد تا در كنار یكدیگر و با اتحاد همه جانبه، آینده ای روشن را برای اقتصاد خوزستان رقم بزنیم.
عضو كمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: از امروز رفاقت جای رقابت انتخاباتی را در اتاق بازرگانی اهواز می گیرد.

عدنان موسی پور که به عنوان منتخب فعالان اقتصادی به عنوان منتخب اتاق بازرگانی اهواز انتخاب شد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رقابت انتخابات اتاق بازرگانی رسما به پایان رسید و از امروز رفاقت جای رقابت های انتخاباتی را می گیرد تا در كنار یكدیگر و با اتحاد همه جانبه،   آینده ای روشن را برای اقتصاد خوزستان رقم بزنیم.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اهواز با تاكید بر اینكه مسئولیت افرادی كه به عنوان منتخبین فعالان اقتصادی استان وارد این پارلمان بخش خصوصی شدند باید سیاست تعامل نه تقابل باشد، ادامه داد: قطعا اتاق های بازرگانی با حضور افراد جدید الورود فصل تازه ای از كار، تلاش و برنامه ریزی را تجربه خواهند كرد و مسیر آینده این اتاق ها ضمن حفظ استقلال  خود، همراهی و همكاری با دولت در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب، خدمت به مردم، رونق اقتصادی و مقابله با تحریم ها خواهد بود.

این فعال اقتصادی با اشاره به اینكه كفه سنگین اجرای اقتصاد مقاومتی به عهده بخش خصوصی است و حضور افراد توانمند در این اتاق ها حركت اقتصادی و فرهنگی مورد تاكید مقام معظم رهبری را سرعت می بخشند، اظهار کرد: امید است در آینده و با آغاز به كار مسئولیت منتخبین تجار و بازرگانان در اتاق های بازرگانی، این افراد حضور پررنگ تر و ملموسی در عرصه های تصمیم گیری های اقتصادی كشور داشته باشند و قوای سه گانه كشور نیز اتاق های بازرگانی را به عنوان مشاور و امین خود آنها را مورد حمایت قرار دهند.

وی باتاكید بر اینكه حضور افراد جدید در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اهواز یک فرصت طلایی و نه تهدید است، افزود: خوشبختانه  نسل جدیدی از تجار و فكرهای جدیدتری وارد اتاق بازرگانی اهواز شده اند كه قطعا با اتحاد و همدلی، در امر تصمیم سازی و تصمیم گیری های اقتصادی و حل مشكلات فعالان اقتصادی نقش مهمی را ایفا خواهند كرد.

موسی پور تاكید كرد: مطمئن باشید تعامل بین اتاق ها، شفافیت و استفاده از نظرات كارشناسان و نخبگان استانی و ملی در اتاق بازرگانی اهواز تقویت و انحصار گرایی زدوده خواهد شود و این مكان راهنمای مناسب برای بازرگانان، تجار و نقشه راه اقتصادی كشور خواهد بود.

وی در پایان با تشكر از حضور و مشاركت بی نظیر فعالان افتصادی سراسر كشور و به ویژه فعالان خوزستان در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی گفت: قطعا یكدل و یک صدا در سایه اتحاد و همراهی همه دلسوزان، تحول خوبی در بخش اشتغال و رونق اقتصادی در استان خوزستان شاهد خواهیم بود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمد جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
comment
0
0
comment جناب آقای موسی پور ، قطعا همین طور هم باید باشد ، زیرا اگر قرار باشد رقابت همچنان بین نمایندگان انتخاب شده برای تصاحب ریاست برقرار باشد ، قطعا به سرنوشت شوراهای شهر دچار خواهند شد. درست نمی گویم آقای موسی پور.
ولی هنوز ابهام من برطرف نشده ، در شرایطی که اتاق بازرگانی سخنگوی قبلی دارد و اعضای جدید هنوز استوارنامه های خود را دریافت نکرده اند ، مثل جنابعالی ، چرا باید مصاحبه با خبرگزاری ها را شروع نمایند. آیا این شروع یک رقابت از سوی شما نیست. البته همه دوستان شما اذعان دارند که جنابعالی و همکارتان سید سلطان بسیار مشتاق ریاست اتاق هستید. لیکن اگر انصاف داشته باشیم ، خانم عموری و یا اقای احمدی نژاد شایسته ریاست اتاق بازرگانی هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار