اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۲


بازیکنان پرسپولیس از دریافت برگه‌های اظهارنامه‌ مالیاتی خودداری کردند و این در حالی است که اکثر بازیکنان این تیم به دلیل بدهی مالیاتی در آستانه ممنوع‌الخروج شدن هستند.
روز نو : مامور اداره مالیات به ورزشگاه درفشی‌فر محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس آمده بود تا برای بازیکنان و مربیان این تیم درباره مشکلات مالیاتی‌شان صحبت کند.

مامور اداره مالیات ابتدا دقایقی برای پرسپولیسی‌ها صحبت کرد و سپس برگه‌های اظهارنامه مالیاتی را به بازیکنان پرسپولیس داد تا این برگه‌ها را پر کنند اما بازیکنان از دریافت این برگه‌ها خودداری کردند.

بازیکنان پرسپولیس به دلیل اینکه عنوان کردن پولی برای پرداخت مالیات‌شان به اداره مالیات از باشگاه دریافت نکرده‌اند از دریافت این اظهارنامه‌ها خودداری کردند چرا که طبق قانون اداره مالیات هر فردی این برگه‌های مالیاتی را دریافت کند باید برای پرداخت مالیات خود به اداره مالیات مراجعه کنند و بازیکنان پرسپولیس با رد این برگه‌های مالیاتی به گفته این مامور اداره مالیات تخلف کرده‌اند.

این در حالی است که این مامور اداره مالیات صحبت‌هایی هم با محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس انجام داد و خوردبین را در جریان اتفاقات بعدی این کار بازیکنان پرسپولیس قرار داد چرا که به گفته مامور مالیاتی که به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بود اکثر بازیکنان پرسپولیس مشکل مالیاتی دارند و حتی احتمال ممنوع‌الخروج شدن آنها در حالی که پرسپولیس درگیر لیگ قهرمانان آسیا است، وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار