اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
برای کاهش معطلی شهروندان در جایگاه های فراورده های سوختی کلانشهر اهواز به 10جایگاه بنزین نیاز دارد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ( واحد مرکزی خبر ) مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز مهمترین مشکل برای احداث جایگاه بنزین در کلانشهر اهواز را تامین زمین با کاربری مورد نظر عنوان کرد و گفت : در مناطقی از کلانشهر اهواز که نیاز است جایگاه عرضه بنزین ساخته شود زمین گران است و احداث جایگاه بنزین با توجه به گرانی زمین صرفه اقتصادی ندارد.
عبدالصاحب شمخانی افزود : برای تامین زمین احداث جایگاه بنزین شهرداری و دستگاه های دولتی که زمین مازاد دارند باید همکاری لازم را در این زمینه انجام دهند.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز گفت : هم اکنون تجهیزات مورد نیاز برای احداث پنج جایگاه گاز فشرده (CNG) برای کلانشهر اهواز تامین شده ولی زمین با موقعیت مناسب برای احداث جایگاه در اختیار نداریم.
وی افزود : با توجه به اشباع جایگاه عرضه فراورده های سوختی و جایگاه های در دست احداث در سطح خوزستان هم اکنون ساخت جایگاه جدید صرفه اقتصادی ندارد.
هم اکنون 177جایگاه عرضه فراورده های سوختی در سطح مناطق و نواحی زیر پوشش شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز فعال است که از این تعداد 103جایگاه تک منظوره ( فراورده های سوختی ) ، 42جایگاه دو منظوره (مواد سوختی و CNG) و 32 جایگاه تک منظوره گاز فشرده (CNG) فعال است.
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز مسوولیت توزیع فراورده های نفتی و گاز فشرده در مناطق شمالی ، شرق ، غرب و مرکزی خوزستان و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه آبادان توزیع آن در جنوب و جنوب شرقی خوزستان را برعهده دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار