شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
مجمع عمومی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه شهید چمران اهواز روز چهارشنبه بیستم اسفند ماه تشکیل جلسه داد و اعضای شورای اجرایی انجمن را برای سال آینده انتخاب نمود.
در ایتدای این نشست آقای دکتر احمد علی معاضدی استاد بخش زیست شناسی دانشگاه وعضو هیئت موسس انجمن، گزارشی را از تشکیل این تشکل اسلامی در کشور و سپس در دانشگاه های استان خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز ارائه نمود و به ذکر پاره ای از فعالیت های بیست و پنج ساله آن در دانشگاه شهید چمران اهواز پرداخت.
لازم به یادآوری است که این تشکل اسلامی، در سال 1387، پس از روبه رو شدن با مشکلات و عدم صدور مجوز فعالیت برای آن در سطح دانشگاه از سوی هیئت نظارت بر تشکل های اسلامی وقت دانشگاه ، فعالیت های خود را به حالت تعلیق درآورده بود.
در سال 1393، هیئت موسس انجمن اسلامی بر اساس آیین نامه تشکل های اسلامی دانشگاه ها، درخواست تاسیس این تشکل را به هیئت نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه تقدیم نمود و پس از طی مراحلی بالاخره موفق به دریافت مجوز فعالیت گردید.
در روز چهارشنبه بیستم اسفند با حضور نماینده ای از سوی هیئت نظارت و با حضور اکثریت اعضا، شورای اجرایی انجمن برای سال 1394 انتخاب شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار