شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰
باسمه تعالی
در دایره قسمت ما نقطه پرگاریم         لطف آنچه تو بنمایی حکم آنچه تو فرمایی
نامگذاری سالهای اخیر با مبناهای اقتصادی و تاکید بر اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اهمیت این موضوع را بیش از هر زمان دیگری برای مسؤلان دولتی و فعالان اقتصادی روشن نموده است اهتمام به کوچک شدن دولت و به تبع آن ورود بخش خصوصی بعنوان ایفا کننده این نقش خطیر، جایگاه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی را بیش از هر زمان دیگر بعنوان ناخدای کشتی بخش خصوصی در این دریای مواج اقتصاد دولتی پررنگ میکند.
حضور بیش از 80 درصدی اعضای اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اهواز در 18 اسفند ماه 93 موید همین نکته است، شوری که بر گرفته از احاطه  به وضعیت حال حاضر کشور است و تنها  راه نجات ایران اسلامی را در اتکا به توانمندی داخلی میداند و تصمیم گیری موثر را تنها در گفتگوی بخش خصوصی با دولت می جوید . ائتلاف توسعه و کارآفرینی  با خط مشی اخلاق مدارانه و خردگرایی و با بهره جویی از  برجسته ترین نخبگان اقتصادی استان سعی در آن داشت تا راه رسیدن به این مطلوب متعالی را در بهترین فضای ممکن پیش روی فعالان اقتصادی قرار دهد لذا برنامه های خود را به پیشگاه عزیزان عرضه نمود، خواسته ای که علیرغم همت مهربانانه  شما عزیزان محقق نشد و میل و اراده ای دیگر برای اتاق بازرگانی اهواز رقم خورد، میل و اراده ای که ما به آن احترام میگذاریم.
ضمن تبریک به نمایندگان منتخب اعضا , آرزو میکنیم در راه رسیدن به اهدافی که با ترسیم آن اعتماد و آرای اعضا فهیم اتاق را بدست آورده اند بیش از گذشتگان اتاق بکوشند و تلاششان بیش از پیش پر ثمر باشد.
از همه اعضای محترم اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اهواز که با مشارکت پرشور خود این حماسه زیبا را خلق نمودند سپاسگزاریم و از خداوند منان برای همه نقش آفرینان عرصه اقتصادی کشور سلامتی و سربلندی روز افزون مسئلت داریم.

و من الله توفیق
ستاد ائتلاف توسعه و کارآفرینی
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار