اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کنفرانس ملی «بررسی مسائل جاری و یادگیری زبان انگلیسی»، 14 و 15 اسفندماه با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز، مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز در مرکز علمی کاربردی اهواز برگزار می‌شود.

دکتر سیدحسین فاضلی، دبیر کنفرانس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه‌ خوزستان، عنوان‌کرد: این کنفرانس با هدف بررسی مسائل جاری یادگیری و آموزش زبان انگلیسی توسط پژوهشگران و استادان دانشگاه سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از 200 مقاله به دبیرخانه کنفرانس رسیده که 70 مقاله پس از داوری انتخاب شد. در این کنفرانس موضوعاتی مانند مشکلات و چالش‌های یادگیری و آموزش زبان انگلیسی و راهکارهای حل آن‌ها، شیوه‌های آموزش و یادگیری زبان انگلیسی و دیگر مسائل مرتبط با زبان انگلیسی توسط شرکت‌کنندگان بررسی می‌شود.

فاضلی گفت: کاربردی بودن موضوع مقالات از مهم‌ترین ملاک انتخاب مقالات برای ارائه در کنفرانس بوده است.

وی ادامه‌ داد: مقالات متعددی نیز از خارج کشور به دبیرخانه کنفرانس رسیده که به علت تاخیر در اعلام نتایج داوری توسط داوران و زمان صدور ویزا، امکان شرکت برای اتباع خارجی فراهم نشد، اما امیدواریم برای سال آینده این مشکل حل شود؛ البته دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور در این کنفرانس برای ارائه مقاله شرکت می‌کنند.

فاضلی خاطرنشان کرد: مقالات بعد از ارائه در کنفرانس، در پایگاه‌هایی مانند پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران نمایه می‌شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار