شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
حق شناس ، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز با اعلام این خبر تصریح کرد :امروز راس ساعت 8و ده دقیقه طی تماسی که با سامانه 125 گرفته شد وقوع حریقی در خیابان طالقانی به سازمان آتش نشانی خبر داده شد .
شوشان- سارا ممبینی : صبح امروز گزارشی مبنی بر وقوع آتش سوزی به سازمان آتش نشانی رسید و بلافاصله گروه امداد و نجات برای اطفا حریق به محل اعزام شدند . این حادثه منجر به جراحت دوامدادگر سازمان آتش نشانی شد .

حق شناس ، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز با اعلام این خبر تصریح کرد :امروز راس ساعت 8و ده دقیقه طی تماسی که با سامانه 125 گرفته شد وقوع حریقی در خیابان طالقانی به  سازمان آتش نشانی خبر داده شد . 

وی افزود : این حریق در فروشگاه چشم روشنی واقع در ابتدای خیابان طالقانی رخ داد و بلافاصله پس از مطلع شدن از وقوع این رخداد ، همکارانم سه دقیقه بعد و با تمام امکانات  در محل حاضر شدند.

حق شناس خاطر نشان کرد: با مشاهده ی شدت حریق از سایر ایستگاه ها کمک خواستیم و جمعا 12 دستگاه خودرو امداد و نجات، اطفا حریق و تانکر آتش نشانی در محل حاضر شدند و عملیات اطفا و امداد و نجات را انجام دادند . 

وی در خصوص میزان خسارت  وارده گفت : ظاهرا آتش سوزی خسارت و زیان صدردرصدری ایجاد کرده است که اخبار تکمیلی در خصوص میزان خسارت و علت آتش سوزی   پس از اعلام نظر کارشناسی همکارانم اعلام می شود . 

حق شناس تصریح کرد تعدادی از همکاران ما به علت شدت حادثه مصدوم شدند که از طریق اورژانس 115 به بیمارستان اعزام شدند . 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی گفت : با توجه به اینکه در آستانه ی آغاز سال نو قرار داریم از عموم مردم تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کنند .

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حاجي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
comment
0
0
comment بسمه تعالي
بنده خود شخصاً شاهد اين اتفاق بودم .
اول اينكه امكانات آتش نشاني شهرداري اهواز بسيار كم و ناچيز بود و از ابزار هاي خيلي ابتدايي و ساده استفاده ميكردند .
دوم اينكه پس از اينكه آتش نشاني شهرداري اهواز در مهار آتش ناتوان شد و از عهده اطافي حريق عاجز گرديد . از آتش نشاني ساير شركت هاي دولتي ماشاني شركت ملي حفاري كمك خواست و آتش توسط آتش نشاني شركت ملي حفاري ايران خاموش شد .

والسلام
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار