شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
استاندار خوزستان تاکیدکرد:
مقتدایی افزود: اگر حس دغدغه، دل‌نگرانی و حساسیت موضوع جاده‌ها در متولیان امر به وجود آید این عامل موجب ایجاد احساس مسئولیت و شناخت بیشتر از مسئولیت‌های کاری و در نهایت موفقیت در انجام امور می‌شود.
استاندار خوزستان گفت: افتخار است که بگوییم تلفات جاده‌ای کاهش پیدا کرده، اما استان باید به جایگاهی برسد که تلفات و تصادفات جاده ای در آن به کمترین حد خود برسد و دیگر کشته‌ای بر اثر سانحه رانندگی در جاده‌ها نداشته باشیم.
 
به گزارش ایسنا عبدالحسن مقتدایی در مراسمی که امروز 26 اسفندماه، با موضوع مانور ارتقای ایمنی راه ها در اهواز برگزار شد، ضمن اینکه آموزش را از جمله مباحث محوری استان دانست، اظهار کرد: شورای ایمنی راه‌ها نیز مبنی بر توجه به اصولی همچون آموزش و توجیه متولیان جاده ها است.
 
وی افزود: اگر حس دغدغه، دل‌نگرانی و حساسیت موضوع جاده‌ها در متولیان امر به وجود آید این عامل موجب ایجاد احساس مسئولیت و شناخت بیشتر از مسئولیت‌های کاری و در نهایت موفقیت در انجام امور می‌شود.
 
مقتدایی با بیان این‌که خوزستان برای همه ملت ایران دارای جایگاه ویژه و خاصی در همه زمینه‌ها است، تصریح کرد: اگر  وظیفه‌ای بر عهده شخصی گذاشته شود، آن شخص نباید در حد مسئولیت واگذار شده، فعالیت کند به این دلیل که فقط مورد بازخواست قرار نگیرد بلکه باید ورای مسئولیت خود به فعالیت بپردازد تا بتواند در ارتباط با دیگران هم‌افزایی و هم‌پوشانی داشته باشد.
 
وی اظهار کرد: باید در همه زمینه‌های مرتبط با بخش راه، افزایش کمی و کیفی را محقق کرده و با ایجاد حس دغدغه در مسئولان دستگاه‌های متولی این بخش بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم که در نهایت از طریق ارایه آموزش مناسب از سفر و تردد در جاده ها لذت ببریم و رضایت مطلوبی در مردم ایجاد شود.
 
در ادامه این مراسم قاسم قدرتی، رییس پلیس راه خوزستان اظهارکرد: اکنون و در این موقع از سال در مواجهه با بزرگترین عملیات ترافیکی استان هستیم که برپایی این مانور نشانگر همدلی، وحدت و یکپارچگی همه دستگاه‌های متولی بخش ترافیک برای ارایه خدمات ترافیکی به همه میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور و هم استانی‌ها است.
 
قاسمی تصریح کرد: به دلیل برگزاری جلسات ارتقا ایمنی راه‌ها و هماهنگی‌‌های صورت گرفته، امروز شاهد ارتقای ایمنی در سطح راه‌های استان و کاهش تصادفات جاده ای منجر به فوت هستیم.
 
وی بیان کرد: اداره پلیس راه خوزستان در راستای وظایف خود 125 تیم گشت محسوس و نامحسوس را در جاده‌ها فعال کرده است و همچنین با نصب 85 دستگاه دوربین سرعت سنج سیار به کنترل راه‌ها و کاهش تصادفات کمک خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار