اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

  بارش باران که از نخستین ساعات روز چهارشنبه در سراسر استان خوزستان شروع شده سبب آبگرفتگی برخی مناطق کلانشهر اهواز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا بارش باران که هم اکنون به صورت پراکنده در اغلب مناطق استان همچنان ادامه دارد سبب اخلال در آمد و شد خودروها و تردد شهروندان در برخی نقاط اهواز همچون کیانپارس ، کیان آباد و کمربندی ساحلی شده است.

کلانشهر یک میلیون و 250هزار نفری اهواز فاقد سامانه جمع آوری آب های سطحی است و با کمترین بارش باران ، بسیاری از مناطق این شهر که دارای شیب مناسبی نیستند دچار آبگرفتگی می شود.

ماموران شهرداری با هدایت آبهای سطحی به درون شبکه فاضلاب تلاش می کنند از بالا آمدن بیشتر آب جلوگیری کنند.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان بارندگی ها که متاثر از دو سامانه بارش زاری جنوبی و مدیترانه ای است تا یکشنبه آینده به صورت پراکنده و با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت.

به پیش بینی این اداره کل با شدت گرفتن بارش باران احتمال آبگرفتگی برخی مناطق شمال و شمال شرق استان وجود دارد ضمن آنکه در نقاط مرتفع و کوهستانی شمال شرق استان بارش ها به صورت برف خواهد بود.

پلیس راه استان خوزستان اعلام کرد با وجود بارش باران در بیشتر مناطق استان ، همه راه های اصلی و فرعی استان خوزستان باز بوده و تردد در آنان جریان دارد.

پلیس راه استان از همه رانندگانی که قصد سفر در روزهای آینده را دارند خواست خودروها خود را به وسایل ایمنی مجهز کرده و با توجه به لغزندگی سطح جاده ها ، از شتاب زدگی در رانندگی خودداری کنند تا سفری ایمن و بدون خطر داشته باشند.

بارش باران هرچند سبب ایجاد برخی مشکلات در مناطق شهری خوزستان شده است ولی موجی از خوشحالی و نشاط در کشاورزان و دامداران استان خوزستان به وجود آورده است.

6065/6064


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار