اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
 مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان از تجهیز محورهای اهواز - خرمشهر و هفتکل - باغملک به سامانه ترددشمار آنلاین فنی خبر داد.


مسعود مصدقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این محورها به صورت رفت و برگشت سامانه مزبور نصب شده است.

وی افزد: محورهای برخوردار از سامانه ترددشمار فنی از طریق مرکز مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان رصد می شود و اطلاعات در اختیار پاسگاه های پلیس راه قرار می گیرد.

مصدقی همچنین گفت: نصب سامانه ترددشمار فنی تصویری در آزاد راه اندیمشک – پل زال هم در دست پیگیری است که فروردین سال آینده انجام می شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان همچنین سال 93 را برای صنعت حمل و نقل جاده ای سال پرباری خواند و افزود: یکی از اهداف امسال ارتقای ایمنی و کاهش تلفات جاده ای بود که در 11 ماه گذشته پنج درصد کاهش تلفات نسبت به مدت مشابه پارسال داشتیم.

وی با اشاره به تردد روزانه 850 هزار مورد در محورهای ارتباطی خوزستان ادامه داد: با توجه به این که طول راه های خوزستان 14 هزار کیلومتر و بسیار پرترافیک است این امر کنترل ترافک کار را سنگین می کند.

مصدقی همچنین اضافه کرد:در چارچوب ارتقای سطح خدمات در سال 93 دو مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در خوزستان گشایش یافت.

وی گفت: با وجود این که 20 درصد ترافیک سنگین کشور در این استان صورت می گیرد، واردات بسیار از بندر امام و حجم سنگین کالای وارداتی به کشور هدایت ترافیک خوزستان بسیار خوب مدیریت شد.

مصدقی حجم کالای جابجا شده از طریق بندر امام در طول سال جاری را 18 میلیون تن اعلام کرد که از نظر وزنی 22درصد نسبت به پارسال رشد دارد.

وی در عین حال از راه اندازی هشت پاسگاه پلیس را در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: همچنین در محورهای شریانی خوزستان قرار است برای ایمنی افراد در هر 20 کیلومتر یک دوربین کنترل سرعت نصب شود.

مصدقی گفت: با این افدام 45درصد از مجموع تصادفات کاسته می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار