شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
معاون امورعمرانی استانداری خوزستان:
سیاحی افزود: "عزیزان شهردار و مسئول در سال 93 با مردم صادق بودند. هر جا با مردم صادق باشیم، مردم از عملکرد ما، ولو دارای نواقص، راضی خواهند شد. و باید امانت دار باشیم. این مسئولیت، امانتی است در دست ما و روزی به دیگری سپری خواهد شد. پس به جاست که این خصایص دینی را رعایت کنیم."
شوشان - سپیده اسکندری : جلسه ی گردهمایی سالانه ی شهرداری های استان خوزستان با حضور استاندار خوزستان و شهرداران مناطق مختلف اهواز برگزار شد.

در این گردهمایی دکتر سیاحی معاونت عمرانی استانداری خوزستان ضمن خوشامدگویی به شهرداران شهرهای مختلف استان و همچنین همکاران استانداری  و تبریک سال نو "خصلت بارز خوزستان و جنوب، خصلت اخلاقی، انسانی، دینی، مهمان نوازی است.ما در نوروز 93 بعد از استان مازندران رتبه ی دوم مهمانان نوروزی را داشتیم."

وی درباره ی عملکرد شهرداری ها در سال جاری گفت: "عملکرد سال 93 عالی نه، اما مطلوب بود. می توانست بهتر کار شود اما همین قدر هم جای تقدیر و تشکر از مسئولین دارد."

سیاحی سپس به ذکر حدیثی از امام جعفر صادق پرداخت و گفت: "شخصی نزد امام صادق رفت و پرسید شاخصه ی انسان مومن چیست؟ امام فرمود: نگاه نکنید به طولانی بودن رکوع و سجود فرد، چون به آن عادت کرده و اگر بگویند نمازت را کوتاه کن، سر در گم خواهد شد. پرسیدند: پس چه جیزی را باید مد نظر قرار داد. فرمودند: نگاه کنید به راستگویی و امانت داری

وی  افزود: "عزیزان شهردار و مسئول در سال 93 با مردم صادق بودند. هر جا با مردم صادق باشیم، مردم از عملکرد ما، ولو دارای نواقص، راضی خواهند شد. و باید امانت دار باشیم. این مسئولیت، امانتی است در دست ما و روزی به دیگری سپری خواهد شد. پس به جاست که این خصایص دینی را رعایت کنیم."
سیاحی از خوزستان با عنوان پایتخت مهمان نوازی یاد کرد و گفت: "خوزستان پایتخت اقتصادی است و پایتخت مهمان نوازی هم می توان اسمش را گذاشت."

در ادامه وی خطاب به شهرداران حاضر گفت: "هرکس باید به فراخور کارش اقدامات اش را بر اساس بر اساس تکالیفی که برایش مشخص کرده اند انجام دهد."

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
نغمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
comment
0
0
comment سلام هفته گذشته رو مهمان خوزستان بودم ، اینقدر این سفر روی من تاثیرگذار بود که گشتم و یه سایت برای ابراز نظرم پیدا کردم تا نظرم رو بنویسم چون حیفم اومد اون رو با بقیه مطرح نکنم.
اصولا من سفر زیاد میرم ، اکثر نقاط ایران عزیزم رو گشتم و دیدم اما هیچ استانی مثل خوزستان و هیچ م دمی مثل خوزستانی ها من رو تحت تأثیر قرار نداد.
استانی به این زیبایی و غنا و مردمی به این صمیمیت ندیده بودم . از اول ورودم به این استان بغضی گنگ در گلویم بود من سالهای جنگ بچه بودم و تقریبا کمی قبل از شروع جنگ به دنیا اومدم اما جنگ رو خوب یادمه خصوصا به خاطر حضور پدر و برادر و شوهر خواهرم در حنگ اون رو لمس کردم و با ورودم به این استان تمامی خاطرات مبهم آ ن روزها و تمامی صحنههایی که در فیلم های حنگی دیدم دوباره پیش چشمم جان گرفتند .به صبوری و مقاومت مردمش احسنت گفتم و به خاطر خونهای ریخته شده و خانه های آوار شده اش اشک ریختم
اما آنچه مرا وتداشت برای اولین بار در یک سایت نظر بدهم دو.چیز بود :
یکی خونگرمی و مهربانی و صمیمیت و صبوری مردم خوزستان و دیگری حسرت و تعجبم از اینکه این استان که به قول همسرم لایق لقب استان زرخیز خوزستان است ، چرا چنین محروم و رنجدیده است ، چرا آبادانی که روزی پاریس شهرهای ایران بوده و با این درآمدی که در کشور ایجاد میکند چرا زمان در این شهر یخ زده هیچ پیشرفتی این شهر زیبا و پر پتانسیل حتی نسبت به خیلی از شهرهای کشور نداشته و خرمشهر عزیز که دیگر هیچ .
احساس کردم روح تمامی شهدا در حال گریستن به حال این خاک است . شهر های شمالی استان که به جرات میتوانم بگویم کمتر جایی حتی در دنیا میتوان شبیه اش را یافت چرا چنین مهجور و.دور افتاده اند؟ ، اهواز مقاوم چرا اینقدر خاک گرفته و غم زده است ؟
این سفر مرا سخت تحت تأثیر قرار داد میدانم که سهم بچه های خوزستان از اشتغال خیلی کمه و همه فرصتها صرف دوستان تخرامی میشه اما خدا رو خوش نمیاد لطفاخوزستان رو دریابید !
آبادان را آباد کنید ! خرمشهر را خرم !
دزفول زیبا را زنده میخواهیم !
شوشتر مهربان را و اندیمشک مقاوم و شوش کهن و باستانی را !!
لطفا لطفا کمی بیشتر به فکر این آب و خاک عزیز و.مقاوم باشید !
روح باکری ها و صیاد شیرازی ها و فهمیده ها چشم به شما دارند ! مدیون شهدای عزیزمان نباشید !
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار