اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲
پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سال نو
همه می دانیم که تا دستیابی به شرایط کاملا مطلوب راه بسیاری مانده است

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان لحظاتی پس از تحویل سال نو پیام تبریکی را برای مردم استان صادر کرد.

به گزارش ایرنا در بخشی از این پیام که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است 'در آستانه سال نو، سال 1394 هجری شمسی فرارسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت را به یکایک مردم استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.'

در ادامه آمده است 'فصل بهار نمایشگاه نو زیستی و رویش و جلوه گاه ربوبیت رب العالمین است؛ فصل بهار هنگامه مهربانی، عشق و دلدادگی است و بهار آینه گردان زیبایی و دلارایی در بستری از عطر گلهای آشنا است.

استاندار خوزستان در پیام حود افزود خوزستان ما سرزمین مهر و روشنی است، سرزمین نخل های سربلند ودشت های لاله خیز است.

مقدایی اظهار کرد اینک به یمن حضور بهار صمیمانه ترین و جانفزا ترین تبریکات خود را بر دامن زیباترین گل واژه های روشن امید تقدیم خوزستانی های عزیز و میهمانان گرامی می نمایم که اینک روزها و شب ها را در سرزمین سرافرازها می گذارانند.

استاندار خوزستان افزود از همگان می خواهم به حرمت بانوی آب و آیینه و ایامی که متعلق به حضرت اوست ارادت و دلداگی خود را نثار آستان مبارک خاندان شکوه و روشنی نمایند.

وی ادامه داد خوزستان مسندنشین قلب های بزرگ و دل های استواری است که در سال 1393 کامیابی ها و موفقیت های فراوانی داشتند اما همه می دانیم که تا دستیابی به شرایط کاملا مطلوب راه بسیاری مانده است ولی هیچ مشکل و مانعی نیست که در مقابل همت بلند و اراده پولادین مردم و مدیران استان که توسعه همه جانبه استان خود را خواهان هستند تاب مقاومت داشته باشد.

مقتدایی در پایان بار دیگر عید نوروز ، بهاری ترین جشن نمایان جهان را به مردم استان خوزستان تبریک گفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار