شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳

سدهای بزرگ خوزستان مثل دز، کرخه، شهید عباسپور، مسجد سلیمان، مارون، کارون سه و جره تا12 فروردین 94 از ساعت 8و30 دقیقه تا 15 پذیرای کاروان‌های راهیان نور و میهمانان نوروزی است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما (واحد مرکزی خبر) ، مشاور مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در امور رسانه ای و روابط عمومی امروز گفت: سازمان آب و برق خوزستان با هدف آشنایی هموطنان با ظرفیت های بالفعل و بالقوه استان زرخیز خوزستان و فعالیت‌های قابل‌توجه سازمان مذکور در عرصه صنعت آب و برق کشور از هموطنان دعوت می کند تا از این توانمندیها و جاذبه های گردشگری دیدن کنند.
رضا علیجانی افزود: با توجه به هوای مطبوع استان خوزستان در فصل بهار، پیش‌بینی می‌شود آمار میهمانان نوروزی استان خوزستان درمقایسه با سال‌های گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته باشد.
وی گفت : کارشناسان این سازمان در ایام مذکور، مهمانان نوروزی را با قسمتهای مختلف سدها آشنا می کنند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند.
مشاور مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در امور رسانه ای و روابط عمومی افزود : بازدید از شبکه های آبیاری و زهکشی، تاج سدها، مخازن و وضعیت منابع آبی پشت سدها از جمله برنامه هایی است که سازمان آب و برق خوزستان در این بازدیدها برای مهمانان نوروزی و کاروانهای راهیان نور تدارک دیده است.
0002
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار