اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی اهواز:
مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته تمهیدات لازم برای تامین فراورده های سوختی مورد نیاز مسافران و میهمانان نوروزی اندیشیده شده و مشکلی در تامین مواد سوختی بخصوص بنزین و گازوییل در مناطق و نواحی عملیاتی زیرپوشش وجود ندارد.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی اهواز: سوخت میهمانان نوروزی تامین شد

عبدالصاحب شمخانی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شرکت برای رفاه حال میهمانان نوروزی و عموم مردم خوزستان پنج اکیپ کنترل کیفیت و کمیت مواد سوختی ، ایمنی و آتش نشانی ، عملیات و روابط عمومی در سه محور مهم پرتردد اهواز - اندیمشک ، اهواز - آبادان و اهواز - ایذه از 25اسفند1393 تا 15فروردین ماه 1394فعال کرده تا در صورت بروز نواقص احتمالی در فرایند سوخت رسانی ، مشکلات را با هماهنگی مدیریت این شرکت برطرف کنند. 

وی گفت: سوخت مورد نیاز جایگاه داران در مناطق درون و برون شهری زیرپوشش این شرکت به طور کامل تامین شده و تدابیری برای فعال نگه داشتن شبانه روزی جایگاه های عرضه مواد سوختی اندیشیده شده است. 

شمخانی تصریح کرد: در ایام نوروزی با ذخیره سازی مواد سوختی در جایگاه ها و فعال نگه داشتن همه پمپ های بنزین ، از معطلی و تشکیل صف های طولانی در جایگاه های مواد سوختی جلوگیری خواهد شد. 

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز در ادامه گفت: با هماهنگی انجام شده ، روسای 10ناحیه عملیاتی زیرپوشش این شرکت نیز با تشکیل اکیپ های ویژه ایام نوروزی بر فعالیت مراکز عرضه فراورده های سوختی نظارت خواهند کرد. 

وی با اشاره به عرضه نشدن بنزین سوپر در روزهای اخیر در برخی جایگاه های زیرپوشش شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز گفت: با توجه به اینکه بنزین معمولی و سوپر این شرکت از پالایشگاه آبادان تامین می شود تلاش شده در ایام تعطیلات نوروزی خللی در توزیع بنزین سوپر در شهرهای و جاده های استان پیش نیاید. 

شمخانی در ادامه گفت: به منظور رفاه میهمانان نوروزی سرویس های بهداشتی و نمازخانه های بین راهی تنظیف شده است. 

شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز مسوولیت راهبری و توزیع مواد سوختی در مناطق شمال ، شرق ، شمال شرق ، مرکز و غرب استان خوزستان را برعهده دارد. 

در استان خوزستان دو شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اهواز و آبادان فعال می باشد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار